پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 266864 تاریخ : 1395/11/27-16:28:24
,10031,
برگزاری کارگاه آموزشی مناقصات و مزایده‌ها

برگزاری کارگاه آموزشی مناقصات و مزایده‌ها

چهارمین نشست دو روزه و کارگاه آموزشی « مناقصات و مزایده‌ها» با حضور محمود شایان و ناصر شاهباز از اعضای هیأت مدیره و عباس شفیعی معاون پشتیبانی بانک و همچنین با شرکت اعضای کمیسیون‌های قبول معاملات و مناقصات بانک ملی ایران در سراسر کشور در سالن حافظ ادارات مرکزی بانک برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ، در این همایش شفیعی ابراز داشت: در اعمال تصمیمات مهم و قاطع در مزایده‌ها و مناقصات ، دستگاه‌های نظارتی همواره به طور کامل و جامع حضور دارند که این موضوع، موجب دلگرمی و آرامش خیال بوده و شایسته قدردانی است. وی افزود: آنچه می‌تواند بانک را در انجام وظایف خود بیش از پیش موفق کند، رعایت مقررات و استفاده همه جانبه، کامل و مرحله به مرحله مقررات است، چرا که برای حل همه مشکلات احتمالی قوانین کامل و جامعی داریم که با استفاده از آن ها می توانیم به خوبی و با درایت امور را پیش ببریم.

 زمانپور حسابرس کل هیأت پولی دیوان محاسبات کشور نیز در این همایش با اشاره به قوانین برگزاری مناقصات و مزایده‌ها در کشور اظهار داشت: تجربه‌های ذخیره شده در بانک ملی ایران در امور مزایده و مناقصه بسیار ارزشمند و موجب تقدیر است. 
حلاج پژوهشگر مرکز پژوهش‌های مجلس دیگر سخنران این همایش بود که به بررسی مباحث قانون برگزاری مناقصات و آیین‌نامه‌های مرتبط و همچنین آیین‌نامه‌های معاملات دولتی و مطالعه ساختار آن‌ها، تضمین برای معاملات دولتی و قانون محاسبات عمومی پرداخت. 
آخرین سخنران این همایش، کاوه معاون مدیر کل بازرسی امور بانک‌‌ها و بیمه سازمان بازرسی کل کشور نیز با بیان هشدارهای سازمان بازرسی کل کشور و ذکر نکاتی در رابطه با نحوه ثبت اطلاعات در سامانه نظارتی آن سازمان به سؤالات حاضران در این ارتباط پاسخ گفت.
 از دیگر مباحث مطرح شده در این همایش دو روزه می‌توان به شرح منابع قانونی فرایند برگزاری مزایده، اختیارات کمیسیون و کمیته فنی بازرگانی در حوزه برگزاری مناقصات و مزایده‌ها، آشنایی با سامانه تدارکات الکترونیکی دولت و نحوه ثبت اطلاعات در آن و همچنین آشنایی با نرم‌افزارهای کارپردازی، ترابری، مدیریت اثاثیه مستعمل «سات» و پایگاه اطلاعات قراردادهای کشور اشاره کرد. 
در پایان همایش نیز پانل پرسش و پاسخ با حضور شفیعی معاون پشتیبانی و مسئولان ادارات مربوطه برگزار و به پرسش های شرکت کنندگان در همایش پاسخ داده شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 324
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران