پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 354661 تاریخ : 1397/05/29-07:43:07
,10025,
برگزاری کارگاه آموزشی بیمه های عمر و پس انداز بیمه آسیا

برگزاری کارگاه آموزشی بیمه های عمر و پس انداز بیمه آسیا

کارگاه آموزشی بیمه های عمر و پس انداز بیمه آسیا ویژه کارشناسان و نمایندگان شعب استان تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه ­آسیا، بهروز ناظمی، عضو هیأت مدیره بیمه ­آسیادر سخنانی با اشاره به اهمیت جایگاه بیمه ­های زندگی در صنعت بیمه کشور گفت: بیمه ­آسیا برای پیشبرد توسعه بیمه ­های زندگی مصمم است .

عضو هیأت مدیره بیمه ­آسیا فروش و آموزش فروش بیمه ­های زندگی را یکی از ارکان این حوزه دانست و اظهار داشت: شرکت بیمه ­آسیا آمادگی آن را دارد که در یک بازه زمانی نسبت به آماده­ سازی تغییر ساختار صدور بیمه­ های زندگی اقدام کند.
بهروز ناظمی با تأکید بر قابلیت فروش بیمه ­نامه ­های زندگی، بیان داشت: داشتن دانش بیمه­ ای به ویژه در حوزه بیمه ­های زندگی، کسب مهارت در فروش این نوع از بیمه ­نامه ­ها و صداقت، بستر بسیار مناسبی را برای عرضه و فروش بیمه­ های زندگی فراهم می­ سازد.
وی با اظهار امیدواری نسبت به تأسیس اولین شرکت تخصصی بیمه­ های زندگی توسط بیمه­ آسیا، گفت: صنعت بیمه کشور به سمتی می­رودکه می­بایست بیمه ­نامه­ ها به صورت تخصصی به بیمه ­گذاران عرضه شود.
عضوهیات مدیره بیمه آسیا با اشاره به نقدینگی جامعه، اظهار داشت: ما باید هنر جذب مردم و سوق­ دادن نقدینگی آنان به سمت بیمه ­های زندگی را داشته باشیم. باید به دانش و مهارت خود بیافزاییم تا بتوانیم در بازار رقابتی صنعت بیمه فعالیت کنیم.
مهدی شریفی، معاون مدیرعامل بیمه­ آسیا در بیمه های اشخاص و مسئولیت در سخنانی با اشاره به اینکه فروش بیمه ­های عمر و پس ­انداز در بیمه ­آسیا، فروش کیفی بوده است،گفت:درحال حاضر بیمه اتومبیل، پایه فعالیت در شرکت های بیمه است. توسعه بیمه­ های زندگی در گرو تغییر نگاه مسئولان از بیمه اتومبیل محور به بیمه­ های زندگی محور است که باید به صورت جدی به آن پرداخت.
مهدی شریفی تشکیل دپارتمان بیمه­ های زندگی را یک اولویت بسیار مهم در بیمه ­آسیا دانست و بیان داشت: برای برجسته ­کردن برند بیمه­آسیا باید سرمایه ­گذاری ویژه ­ای در بیمه ­های زندگی انجام شود.
معاون مدیرعامل بیمه آسیا در بیمه ­های اشخاص و مسئولیت با اشاره به این موضوع که آموزش شاخصه مهم در توسعه و پیشرفت شرکت­های بیمه است، گفت: باید آموزش به صورت جدی در بیمه­ آسیا نهادینه و بیمه های زندگی به شکلی کاملا محسوس در تقویم آموزشی گنجانده شود.
حسین حسینی، معاون بازاریابی و شبکه فروش بیمه ­آسیا آخرین سخنران این کارگاه با اشاره به جایگاه مهم شبکه فروش ، گفت: فروش بیمه ­نامه ­های عمر در مقایسه با سایر بیمه ­نامه ها بسیار زمان­ بر  و مشکل است و بر همین اساس باید از تکنیک ­های متنوعی برای عرضه آن استفاده کرد.
معاون بازاریابی و شبکه فروش بیمه ­آسیا با تأکید بر این موضوع که فروش بیمه ­نامه­ های عمر بر صداقت استوار است، اظهار داشت: برای فروش بیمه ­نامه ­های عمر باید از ابزارهای حوزه ­هایی چون روان­شناسی و تکنیک ­های بدن  بهره برد تا بتوان مخاطب را برای خرید بیمه­ نامه قانع کرد.
حسین حسینی با تصریح تشخیص مشکلات در تمامی مراحل فروش بیمه ­نامه، گفت: در مرحله اول می­بایست راهکارها و راه­ حل ­ها را پیدا کرد و در مرحله دوم کار را به افراد توانمندی سپرد که جسارت و جرأت انجام کار را داشته باشند.
احمد سربخشیان مدیر بیمه­ های عمر و پس ­انداز بیمه ­آسیا در ابتدای کارگاه آموزشی بیمه­ های عمر و پس ­انداز بیمه ­آسیا با ارائه گزارش اجمالی از فعالیت ­های انجام شده و برنامه آتی، گفت: رشد بیمه ­های زندگی بیمه ­آسیا  در چهار ماهه نخست سال 1397 با میانگین رشد آن در صنعت بیمه برابر است.
مدیر بیمه­ های عمر و پس ­انداز بیمه ­آسیا با اشاره به اینکه بیمه ­نامه عمر و پس­ انداز یک بیمه ­نامه انتخابی است، اظهار داشت: امروز زمان بسیار مناسب فروش بیمه ­نامه عمر و پس ­انداز با مزیت ­های منحصر بفردی که نسبت به سایر نهادهای مالی دارد، است و نباید از آن غفلت کرد.
احمد سربخشیان در ادامه با تصریح ویژگی­ های بیمه­ های عمر و پس ­انداز، بیان داشت: فروش مناسب بیمه ­نامه ­های عمر و پس­ انداز در گرو همکاری نزدیک فناوری اطلاعات و حوزه مالی است که در کنار هم ارکان فروش ایده­ ال این نوع بیمه­ نامه ­ها را تشکیل می­دهند.
کارگاه آموزشی بیمه ­های عمر و پس ­انداز بیمه ­آسیا ویژه کارشناسان و نمایندگان شعب استان تهران با حضور اعضای هیأت مدیره، معاونان مدیرعامل، مدیران و روسای شعب و نمایندگان استان تهران در سالن اجتماعات بیمه­ آسیا برگزار شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 225
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران