پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 264637 تاریخ : 1395/10/27-10:34:55
,2,
برگزاری کارگاه آموزشی استانداردسازی گزارشگری مالی بین المللی IFRS در بانک صنعت و معدن

برگزاری کارگاه آموزشی استانداردسازی گزارشگری مالی بین المللی IFRS در بانک صنعت و معدن

کار گاه آموزشی استانداردسازی گزارشگری مالی بین المللی IFRS با حضور مدیر عامل و اعضای هیات مدیره بانک صنعت و معدن در این بانک برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  روابط عمومی بانک صنعت و معدن، این بانک به منظور ارتقاء فرایندهای حسابرسی برای حضور در عرصه تعاملات بانکی بین المللی پس از برجام ، گزارش های مالی خود را در پایان سال 1394 و پایان شهریور ماه 1395 بر اساس استانداردهای گزارشگری مالی بین المللی IFRS محاسبه و ارائه کرده است.

 هدف از تدوین این استانداردها ، هماهنگ سازی ، همگرایی و تطبیق استانداردهای حسابداری به منظور دستیابی به مقایسه پذیری بین المللی در گزارشگری مالی است.
مزایای پذیرش استانداردهای IFRSS را می توان در افزایش شفافیت گزارش ها، تقویت پاسخگویی و مشارکت در کارائی اقتصادی خلاصه کرد که این امر به اتخاذ تصمیم های آگاهانه اقتصادی توسط سرمایه گذاران و تخصیص بهینه منابع می شود.
 بر اساس بخشنامه بانک مرکزی ، بانک های کشور به منظور بهبود روابط و هماهنگی با بازارهای مالی و اقتصاد جهانی و داشتن زبان مشترک و همسان سازی بین المللی راهبری شرکت ها، حسابرسی، استانداردهای اخلاقی و سازوکارهای نظارتی مکلف به ارائه صورت های مالی خود در قالب استانداردهای IFRS هستند.
 گفتنی است بانک صنعت و معدن اولین بانکی است که مجمع عمومی خود را با ارائه صورت های مالی بر اساس این سیستم برگزار کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 215
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران