پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 351026 تاریخ : 1397/03/30-14:42:18
,5,22,
برگزاری نشست مدیرعامل و مدیران مناطق نفت خیز جنوب با نماینده مردم گچساران در مجلس

برگزاری نشست مدیرعامل و مدیران مناطق نفت خیز جنوب با نماینده مردم گچساران در مجلس

نشست مشترک مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، در این نشست در خصوص گسترش تعامل و افزایش سطح همکاری های شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با شرکت های دانش بنیان  و مراکز علمی و پژوهشی مستقر در شهرستان گچساران و استان کهگیلویه و بویر احمد بحث و تبادل نظر شد.

در این نشست دکتر تاجگردون با اشاره به تاسیس مرکز توسعه فناوری گچساران و مجتمع دانشگاهی نفت و گاز گچساران، اظهار داشت: شهرستان گچساران ظرفیت های علمی و فارغ التحصیلان زیادی دارد که توسعه و تقویت مراکز علمی در این شهرستان و اجرای پروژه های پژوهشی بویژه در حوزه نفت و گاز موجب استفاده از این ظرفیت ها و اشتغالزایی خواهد شد.

مهندس عالی پور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب نیز با اشاره به ضرورت استفاده از فناوری های نوین در عملیات و فرآیند تولید اظهار داشت: این شرکت از پیشگامان پژوهش و توسعه در صنعت نفت است و آمادگی همکاری با شرکت های دانش بنیان و مراکز علمی و تحقیقاتی برای رفع نیازهای صنعت دارد.

در این نشست که مهندس صیدالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران حضور داشت در خصوص ایجاد و تقویت ساختار پژوهش و فناوری در شرکت های بهره بردار تابع مناطق نفت خیز جنوب بحث و برسی شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 378
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران