پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 282856 تاریخ : 1396/05/22-20:29:15
,10025,
برگزاری نخستین همایش دندانپزشکان طرف‌قرارداد بیمه‌کوثر

برگزاری نخستین همایش دندانپزشکان طرف‌قرارداد بیمه‌کوثر

نخستین همایش دندانپزشکان طرف‌قرارداد شرکت بیمه‌کوثر به‌منظور اجرای سیاست نظارت و ارزشیابی مراکز طرف‌قرارداد برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط‌ عمومی بیمه کوثر، این همایش باحضور 200نفر از دندانپزشکان و مدیران کلینیک‌های دندانپزشکی طرف‌قرارداد استان تهران و البرز و مدیران بهداشت و درمان سازمان‌ها و نهادهای بزرگ طرف‌قرارداد، معاونان، مدیران و نیز سهام‌دارن و نمایندگان حقیقی و حقوقی برپا شد.

مدیرعامل بیمه‌کوثر در این همایش ضمن قدردانی از بیمه‌گذاران و بیمه‌شدگان به تبیین سیاست‌ها و شاخص‌های خرید راهبردی خدمات دندانپزشکی در شرکت بیمه‌کوثر پرداخت و گفت: این همایش در راستای کاهش خسارت در حوزه خدمات دندانپزشکی، ترسیم اهداف نظارت و ارزشیابی و اعتباربخشی، رعایت اصول و مبانی و اموزش ضوابط قانونی و سایر موارد برگزار شده است.

مجید مشعلچی فیروزآبادی از ارایه بسته‌های بیمه‌های سلامت در آینده نزدیک خبرداد و خاطرنشان‌کرد: این بسته‌ها با موضوع‌های متنوع و ضرایب ویژه طراحی و به مشتریان ارایه خواهد شد.

مدیر بیمه‌های درمان بیمه‌کوثر نیز در این همایش تاکیدکرد: براساس سخنان رهبر معظم انقلاب توجه خاص به دغدغه‌های جانبی بیماران و برطرف‌کردن آن‌ها و رسیدگی به سلامت جامعه در حوزه‌ درمان و مسایل مرتبط در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در دستور کار همکاران این مدیریت است.

محمدحسین سلطانی تغییر رویکرد از ارایه خدمات بیمه‌ای درمان‌محور به سلامت‌محور را از برنامه‌های این شرکت برشمرد و خاطرنشان‌کرد: ارایه خدمات جامع بیمه‌ای با محوریت سلامت و نیز کیفی‌سازی خدمات ازجمله برنامه‌های این مدیریت است.

وی از اعتبارسنجی مراکز طرف‌قرارداد شرکت خبرداد و گفت: مراکز طرف‌قرارداد در سه‌سطح خوب، بسیار خوب و عالی اعتباربخشی می‌شوند.

مدیر بیمه‌های درمان بیمه‌کوثر با بیان اینکه اعتباربخشی عامل اطمینان‌بخشی و آرامش بیمه‌شدگان می‌شود،تصریح‌کرد: قطع همکاری با مراکز بی‌کیفیت و خارج از استاندارد و نیز شناسایی و معرفی مراکزی که با مدیریت صحیح اداره می‌شوند و خدمات را به‌صورت تخصصی، باصداقت و با بهره‌گیری از تجهیزات کیفی و رعایت اصل تکریم ارباب‌رجوع ارایه می‌دهند، صورت می‌گیرد. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 485
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران