پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 279515 تاریخ : 1396/02/19-12:10:13
,1,22,
برگزاری مراسم اهدای جوایز طرح علمی بانک ایران زمین در اصفهان

برگزاری مراسم اهدای جوایز طرح علمی بانک ایران زمین در اصفهان

مراسم اهدای جوایز طرح علمی (بیشتر بدانیم-بهتر بتوانیم) ، با حضور مدیر شعب استانهای اصفهان، قم، مرکزی و چهار محال و بختیاری و جمعی از پرسنل برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین ، محمدرضا سبزواری مدیریت شعب استان در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با تقدیر و تشکر از کلیه همکارانی که در طرح علمی (بیشتر بدانیم – بهتر بتوانیم ) و با هدف افزایش مطالعه و بالا بردن سطح علمی اطلاعات بانکی و حرفه ای سازمانی شرکت کرده بودند گفت: انسان اشرف مخلوقات است و ما باید به عنوان یک فرد مسلمان شکرگزار تمامی نعمات و برکاتی که خداوند ارزانی داشته باشیم.

سبزواری گفت: همانطور که سلامت جسم مهم است، سلامت دانسته ها و آموزه های علمی هم جایگاه بسزایی دارد و در این مورد گفت: اگر سهم دانش ما از حرفه ای که در آن مشغول هستیم در سطح عالی باشد باعث سلامت کاری و سازمانی می شود و این مهم تاثیر بسزایی درانجام نحوه مطلوب خدمات رسانی به مشتریان دارد.
وی یکی از نقاط برجسته این طرح را ایجاد پویایی و شادابی بین همکاران دانست و گفت: امیدوارم در سال جدید با سعی و پشتکار گام های بلندی در جهت توسعه بانک ایران زمین برداریم.
در این طرح علمی رتبه اول را حمیدرضا لواف از شعبه خمینی شهر کد2807، و رتبه دوم و سوم را علی آقاجانیان و عبدالرضا مرادی شعبه گلپایگان کد 2820 کسب کردند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 262
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران