پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 267512 تاریخ : 1395/12/11-10:14:39
,2,
برگزاری مجمع عمومی بانک تعاون اسلامی به ریاست مدیرعامل بانک کشاورزی

برگزاری مجمع عمومی بانک تعاون اسلامی به ریاست مدیرعامل بانک کشاورزی

مجمع عمومی بانک تعاون اسلامی(مصرف التعاون الاسلامی للاستثمار) به ریاست مدیر عامل بانک کشاورزی،روز دوشنبه نهم اسفند در نجف اشرف برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  روابط عمومی بانک کشاورزی ، دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این بانک و هیئت همراه، اسفند ماه سال جاری به کشور عراق سفر کرد و در جریان این سفر، مجمع عمومی صاحبان سهام بانک تعاون اسلامی با حضور وی و سایر اعضا برگزار شد.

بر اساس این گزارش ، بانک کشاورزی با هدف توسعه روابط اقتصادی در افق پسابرجام‌، استفاده از ظرفیت‌های همکاری در حوزه بانکی با کشور عراق و همچنین احیا و توسعه روابط بانکی دو کشور ایران و عراق، در بانک تعاون اسلامی در کشور عراق سرمایه‌گذاری کرده است.

این گزارش می افزاید، بانک تعاون اسلامی دارای 11 شعبه شامل اداره مرکزی و شعبه مرکزی در بغداد،کربلا، نجف،سلیمانیه، بصره، اربیل،کاظمین،کوت،دیوانیه،باب‌الشرقی و میلاد تهران است که با توجه به حجم بالای مبادلات بین دو کشور ایران و عراق، فرصت مناسبی را برای پاسخگویی به نیازهای بانکی مشتریان در دو کشور فراهم کرده است.

شایان ذکر است، حشمت الله نظری عضو هیئت مدیره و محمدرضا غفوری مدیر امور مشتریان و بانکداری عمومی این بانک دکتر شهیدزاده را در این سفر همراهی می کردند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 656
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران