پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 264798 تاریخ : 1395/10/29-16:14:01
,3,
برگزاری مجامع استانی موسسه اعتباری کوثر

برگزاری مجامع استانی موسسه اعتباری کوثر

مجامع استان های خوزستان،زنجان،کرمانشاه، سمنان، فارس، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری و آذربایجان شرقی با محوریت بررسی عملکرد سال 94 و نیمه نخست سال جاری با حضور جواد فهیمی پور قائم مقام مدیرعامل، معاونین و مدیران حوزه مرکزی و مدیران و کارشناسان استانها در محل سالن جلسات ساختمان حوزه مرکزی موسسه اعتباری کوثر برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر، جواد فهیمی پور قام مقام مدیرعامل به عنوان رئیس مجمع با اشاره به سومین سال تشکیل مجامع استانی و برگزاری همه مجامع استانها تا پایان سال جاری گفت: در شرایط اقتصادی فعلی کشور باید با تلاش مضاعف در وصول مطالبات تلاش کرد و در زمان ارائه تسهیلات با دریافت وثایق لازم و اعتبار سنجی های مناسب از معوق شدن اقساط جلوگیری کرد.

عضو هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر با اشاره به سهم کارکنان در رشد و تعالی کوثر افزود: کارکنان موسسه در هر سطحی که باشند باید برای تعالی کوثر تلاش کنند و موسسه را از آن خود بدانند .

وی با اشاره به اهمیت مباحث کنترلی و نظارتی در همه سطوح سازمانی کوثر اظهار داشت: در مباحث کنترل نظارتی باید به صورتی برنامه ریزی کرد که ارزیابی و مباحث کنترلی به طور مستمر انجام شود.

قائم مقام مدیرعامل موسسه اعتباری کوثرتاکید کرد: رعایت ضوابط و دستورالعمل های ابلاغی، دقت بر مباحث کنترل نظارتی، اعتبار سنجی های دقیق در زمان افتتاح حساب و پیگیری جهت وصول مطالبات از مهمترین ابزارهایی است که بر اجرا و کنترل فرآیندهای مالی تاکید دارد.

فهیمی پور خاطرنشان ساخت: تا پایان سال جاری تمام جلسات مجامع استانها برگزار خواهد شد. همچنین پس از برگزاری مجامع، استانها در 5 سطح خیلی خوب تا ضعیف ارزیابی می شوند.

 

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 234
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران