پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 252988 تاریخ : 1395/10/08-10:21:10
,10025,
برگزاری دومین نشست مدیرعامل بیمه‌کوثر با نمایندگان حقوقی

برگزاری دومین نشست مدیرعامل بیمه‌کوثر با نمایندگان حقوقی

دومین نشست مدیرعامل شرکت بیمه‌کوثر با نمایندگان حقوقی به‌منظور همفکری و بررسی چالش‌های پیش‌روی شبکه فروش برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، به نقل از روابط‌عمومی و اعلام مدیر امور نمایندگان بیمه‌کوثر؛ این جلسه باحضور مدیران ستادی و نمایندگان حقوقی شرکت برپا شد.

معصومه نجات‌بخش رعایت دستورالعمل‌ها و ضوابط قانونی و ابلاغیه‌های بیمه مرکزی را سرلوحه امور و برنامه‌های نمایندگان شرکت دانست و گفت: برنامه‌ریزی هدفمند به‌منظور توسعه مناسب شبکه فروش، هدایت و نظارت تخصصی بر عملیات اجرایی نمایندگان و پشتیبانی از آن‌ها از وظایف مدیران ستادی و سرپرستی‌های استان‌ها در سراسر کشور است و امید است در نهایت منجربه افزایش رضایت بیمه‌شدگان شود.

وی افزایش رضایت‌مندی بیمه‌شدگان و مشتریان را یکی ازاهداف برگزاری این نشست برشمرد و افزود: نمایندگان با افزایش هماهنگی میان نمایندگان و سرپرستی‌ها و همچنین اجرای دقیق برنامه‌های ابلاغی شرکت که براساس طرح‌های توسعه‌ای است، به‌طور قطع موجبات تعالی سازمانی و تحقق اهداف و سیاست‌های کلان شرکت را به‌همراه خواهد داشت.

مدیر امور نمایندگان با اشاره به شعار شرکت در حوزه بیمه‌های عمروسرمایه‌گذاری "کوثر زندگی را بیمه می‌کند"، تصریح‌کرد: شایسته است، باتوجه‌به سیاست‌های اتخاذ شده در زمینه بازنگری سبد فروش سال 95 و اهمیت موضوع تحقق شعار شرکت و همچنین تاثیر و جایگاه بیمه‌های زندگی در بهبود شرایط زندگی افراد در طولانی مدت می‌طلبد که نمایندگان اهتمام بیشتری در فروش بیمه‌های زندگی داشته باشند.

معصومه نجات‌بخش در پایان خاطرنشان‌کرد:دریافت نقطه‌نظرها و پیشنهادهای نمایندگان، برنامه‌ریزی برای حل‌وفصل مشکلات مطروحه، ایجاد هماهنگی و افزایش تعامل میان ستاد با شبکه فروش از اهم موضوع‌های مطروحه در این جلسه بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 246
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران