پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 266724 تاریخ : 1395/11/25-13:10:14
,2,
برگزاری دومین مرحله از آزمون الکترونیکی سنجش اطلاعات شغلی

با شرکت هشت هزار نفر از کارکنان بانک آغاز شد.

برگزاری دومین مرحله از آزمون الکترونیکی سنجش اطلاعات شغلی

رییس اداره کل آموزش بانک مسکن از آغاز برگزاری دومین دوره آزمون الکترونیکی «سنجش اطلاعات شغلی همکاران» این بانک در سال جاری با شرکت هشت هزار نفر از کارکنان خبرداد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مسکن؛ناصر رفیعی با اشاره به برگزاری دومین دوره آزمون الکترونیکی «سنجش اطلاعات شغلی همکاران» گفت: این آزمون در سال های 87، 89، 91، 92، 93 و 94 به صورت کتبی برگزار شد اما در سال جاری در دو نوبت شش ماهه اول و شش ماهه دوم سال 95 در حال برگزاری است.

 وی با بیان اینکه آزمون الکترونیکی سال جاری در دو نوبت برگزار شده است افزود: نوبت اول این آزمون در خردادماه برگزار شد که طی آن 3700 نفر از کارکنان شرکت کردند و 4300 همکار دیگر که نتوانسته بودند در خردادماه آزمون بدهند، در مردادماه در آزمون شرکت کردند.
 رییس اداره کل آموزش بانک مسکن با اظهار اینکه نوبت دوم این آزمون که مربوط به شش ماهه دوم سال است از امروز آغاز و شش روز به طول خواهد انجامید؛ ادامه داد: این آزمون با هدف به روز رسانی اطلاعات همکاران در مورد «حساب پس انداز مسکن جوانان»، «حساب صندوق پس انداز مسکن یکم»، «حساب سپرده سرمایه گذاری ممتاز» و «تسهیلات مشارکت مدنی بافت فرسوده» برگزار می شود.
 رفیعی با تأکید بر اینکه کارکنان بانک در سال جاری به منابع آزمون به صورت کتبی دسترسی داشته اند عنوان کرد: در سال های گذشته، منابع آزمون به صورت PDF در قسمت اطلاعیه های آموزشی همکاران در سایت بانک بارگذاری می شد اما امسال این منابع چاپ و در اختیار کارکنان بانک قرار داده شد.
وی با اظهار اینکه این آزمون از 1000 نمره برگزار می شود خاطرنشان ساخت: کارنامه همکاران در صورت کسب نمره بیش از 70«خوب»، بین 50 تا 70«متوسط» و کمتر از 50 «ضعیف» ارزیابی می شود.
 وی با بیان اینکه نتایج آزمون در سوابق آموزشی کارکنان بانک قید می شود توضیح داد: این سوابق در ارتقاء رتبه شغلی همکاران توسط کمیسیون انتصابات، اداره امور کارکنان و مدیریت امور شعب موثر است.
رییس اداره کل آموزش بانک مسکن با اشاره به شیوه برگزاری آزمون گفت: در حال حاضر بیش از 1500 سوال طراحی شده که برای هر کاربر، 35 سوال به صورت تصادفی انتخاب می شود.
رفیعی اضافه کرد: کاربران برای پاسخگویی به هر سوال تنها 455 ثانیه فرصت دارند و لازم است برنامه ریزی لازم را برای فرصت پاسخگویی به همه سوالات داشته باشند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 189
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران