پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 252741 تاریخ : 1395/10/06-11:06:28
,10025,
برگزاری دوره آموزشی قانون مالیات توسط بیمه سرمد

برگزاری دوره آموزشی قانون مالیات توسط بیمه سرمد

با توجه به اهمیت و ج صنعت بیمه و از آنجایی که این صنعت و خدمات مربوط به آن، از بخش های اصلی مشمول مالیات دراقتصاد ملی (مالیات مستقیم و مالیات بر ارزش افزوده) است، دوره آموزشی تئوری و عملی قانون مالیات (عملکرد، ارزش افزوده) توسط بیمه سرمد برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، این دوره آموزشی روز پنجشنبه 18 آذر 1395، با حضور کارشناسان مالی ستاد مرکزی و شعب بیمه سرمد برگزار شد و علی پورکارگر تفت، بازنشسته سازمان امورمالیاتی و مدیر کل مودیان بزرگ مسئولیت تدریس مباحث را در آن برعهده گرفت.

در این جلسه، موضوعاتی پیرامون مجموعه قوانین مالیاتی و امور مالیاتی شرکت های بیمه بررسی شد و در جریان آن، اصلاحیات انجام شده در قانون مالیات طرح و اصلاحیات مربوط به حوزه بیمه، به بحث گذاشته شد. در پایان نیز شرکت کنندگان سوالات خود را در این خصوص مطرح کرده و همراه با مدرس این دوره آموزشی، به تبادل نظر در این زمینه پرداختند.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 264
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران