پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 388502 تاریخ : 1397/07/17-10:27:13
,10031,22,
برگزاری دوره «آموزش ملوان کشتی های زیر 500 تن»

برگزاری دوره «آموزش ملوان کشتی های زیر 500 تن»

صندوق توسعه صنایع دریایی با سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور دوره تئوری و عملی به مدت 30 روز در شهرستان جاسک برگزار می کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، بر اساس تفاهم نامه مشترک صندوق توسعه صنایع دریایی با سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و به منظور توسعه و ارتقاء مهارت های مورد نیاز صنایع دریایی دوره تئوری و عملی این دوره ها در بخش های مختلف از هفته گذشته در حال برگزاری است.

رضوانی مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی طی مصاحبه ای با اشاره به نیاز آموزش شاغلین و علاقه مندان دوره های دریایی در جهت پیشبرد صنایع دریایی کشور اظهار داشت: با توجه به رسالت صندوق توسعه صنایع دریایی در حمایت از این صنایع و هرآنچه که متضمن رشد کیفی و کمی آن می شود، در اواخر سال گذشته نسبت به انعقاد تفاهم نامه ای با سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور جهت آموزش هدفمند و مرتبط با صنایع دریایی اقدام شد.
وی تاکید کرد: آموزش مهارت های مرتبط با صنایع دریایی علاوه بر ارتقای سطح علمی شاغلین در این صنایع که باعث کارآمدی بهتر و مفیدتر آنها خواهد شد، باعث روی آوردن جوانان بومی علاقه مند به این صنایع و اشتغالزایی آنها در صنایع دریایی کشور خواهد شد.
مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی تاکید کرد: هم افزایی میان صندوق توسعه صنایع دریایی و سازمان آموزش فنی حرفه ای می تواند نتایج پرباری برای پیشرفت صنایع دریایی کشور داشته باشد و امیدواریم در سایه این تلاش ها، شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش این صنایع در میهن اسلامی باشیم.
لازم به ذکر است در همین راستا دوره «تعمیرکار موتورهای دیزلی دریایی» در استان بوشهر و دوره سی روزه تئوری و عملی«راه اندازی موتورهای الکتریکی AC با کنتاکتورها» در بندر انزلی برگزار شده است و در حال حاضر نیز دوره سی روزه تئوری و عملی «آموزش ملوان کشتی های زیر 500 تن» در شهرستان جاسک استان هرمزگان در حال برگزاری است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 249
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران