پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 311014 تاریخ : 1396/09/22-16:23:17
,17,22,
برگزاری جلسه شورای اداری پست ایلام با حضور عضو هیئت مدیره

برگزاری جلسه شورای اداری پست ایلام با حضور عضو هیئت مدیره

جلسه شورای اداری پست استان ایلام با حضور عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست، مدیر کل پست ایلام و سایر اعضای شورای اداری تشکیل شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، فریبا مرادی در این جلسه بر ضرورت همکاری و تلاش تمامی کارکنان در برون رفت شرکت از شرایط کنونی و حرکت به سمت بهره وری و سودآوری بهینه تاکید کرد.

وی هوشمندسازی در تمامی سطوح شبکه را مهم برشمرد و افزود: ارتقا کیفیت خدمات، جذب ترافیک بیشتر، حفظ مشتریان کلان و تقویت اعتماد مردم از مهمترین اهداف شرکت است.

او با اشاره به جهت گیری پست های موفق دنیا به سمت ارایه خدمات الکترونیکی، اظهار داشت: تصمیم گیری هوشمندانه، شناساندن انواع سرویس ها، آینده نگری و تفکر اقتصادی؛ لازمه حرکت پست در مسیر توسعه و پیشرفت است، بنابراین ضروریست با برنامه ریزی و جهت گیری صحیح، ایجاد بازارهای جدید و ساده سازی فرایندها؛ این مسیر را هموار سازیم.

عضو هیات مدیره شرکت ملی پست در ادامه بر وصول به موقع مطالبات، بروز رسانی و تجهیز امکانات مورد نیاز و توسعه و ترویج سرویس های نوین با ارزش افزوده تاکید کرد.

مرادی در دیدار با موزعین پست ایلام نیز گفت: حفظ آراستگی ظاهری، حسن خلق و برخورد شایسته با مردم رمز موفقیت موزعین در ارایه خدمت است.

وی افزود: نیروهای خوش فکر، جوان، خلاق و با انگیزه می توانند خدمات پستی را بهتر به شهروندان بشناسانند و موجب رونق بیش از پیش شبکه شوند.

او همچنین با اشاره به اینکه تامین هرچه بهتر معیشت کارکنان و فراهم آوردن امکانات و تسهیلات رفاهی از مهمترین دغدغه ها و برنامه های مدیرعامل است، اظهار داشت: تحقق این اهداف در گرو مشارکت و هم افزایی تمامی کارکنان شبکه است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 312
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران