پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 315309 تاریخ : 1396/11/23-13:06:22
,1,
برندگان مسابقه عکاسی بانک سینا به زودی اعلام می شوند

برندگان مسابقه عکاسی بانک سینا به زودی اعلام می شوند

دومین مسابقه عکاسی اینستاگرامی بانک سینا که با هدف ترویج فرهنگ بانکداری الکترونیک و با موضوع «بانک همراه من» برگزار شد، به پایان رسید و با انجام قرعه کشی، برندگان به زودی معرفی می شوند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی بانک سینا، در این مسابقه که با استقبال خوب کاربران و هموطنان همراه بود، شرکت کنندگان از طریق نصب و فعالسازی آخرین نسخه همراه بانک سینا تا تاریخ 22 بهمن ماه و تهیه و ارسال عکس از میزکار خود در مسابقه عکاسی «بانک همراه من» شرکت کردند که برندگان به قید قرعه مشخص و به زودی معرفی می شوند. 

جوایز این دوره شامل 1دستگاه تلفن همراه هوشمند آیفون، 5 هدیه صنایع دستی و  15 عدد پاوربانک بود. دوره قبل این مسابقه با هدف تبیین و اهمیت مسئولیت های اجتماعی و با موضوع کار خوب توسط بانک سینا برگزار شد و مورد توجه کاربران قرار گرفت. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 323
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران