پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 303844 تاریخ : 1396/06/19-10:05:13
,2,
برندگان قرعه‌کشی جشنواره تابستانه ناواکو معرفی شدند

برندگان قرعه‌کشی جشنواره تابستانه ناواکو معرفی شدند

برندگان قرعه‌کشی «جشنواره تابستانه ناواکو» معرفی شدند

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی  بانک مسکن، در این جشنواره که به مدت دو ماه از ابتدای شهریور تا پایان مهر 96 برگزار می‌شود، پذیرندگان دستگاه‌های کارتخوان بانک مسکن به ازای هر پنج تراکنش خرید در هر روز یک امتیاز و همچنین به ازای هر تراکنش خرید با مبلغ حداقل 200 هزار تومان یک امتیاز دیگر را کسب می‌کنند و می توانند در قرعه کشی هفتگی شرکت کنند.

بر این اساس و در مرحله اول قرعه‌کشی این جشنواره محمود عبدالهی از استان خراسان رضوی،یوسف عالی صومعه از استان تهران،حبیب فیاضی از استان آذربایجان غربی،ابراهیم ابونصری از استان فارس و عبداله امیدزاده از استان گلستان به عنوان برندگان این دوره معرفی شدند این گزارش حاکی است، شرکت فناوری اطلاعات ناواکو با برگزاری جشنواره تابستانی از پذیرندگان فعال پایانه‌های فروشگاهی (دستگاه‌های پوز) بانک مسکن قدردانی می‌کند.
قرعه کشی این جشنواره به صورت هفتگی برگزار شده و هر هفته به 5 نفر از پذیرندگان دستگاه‌های بانک مسکن، هدیه دو میلیون تومانی تعلق خواهد گرفت. همچنین به 3 نفر از پذیرندگانی که طی یک ماه حداقل 100 امتیاز کسب کنند، هدیه پنج میلیون تومانی اهدا می‌شود.
شایان ذکر است، پذیرندگان پایانه‌های بانک مسکن می‌توانند با مراجعه به پورتال شرکت ناواکو به آدرسwww.navaco.orgاز امتیاز خود در طی هر هفته و نتایج قرعه‏ کشی مطلع شوند.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 331
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران