پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 266884 تاریخ : 1395/11/28-12:22:31
,16,17,
برند سوئیسی ساعت موریس لاکوا به ایران بازگشت

برند سوئیسی ساعت موریس لاکوا به ایران بازگشت

مدیرعامل شرکت ساعت سازی موریس لاکوا گفت: سال 2017 نقطه عطفی دراین برند است زیرا بعد از 10 سال توانسته است دوباره به بازار ایران ورود کند و اکنون این برند با همراهی شرکت توسعه دماوند در بازار ایران فعالیت خود را آغاز کرده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت،  مدیران ارشد شرکت موریس لاکوآ (شرکت سوئیسی و از معتبرترین برندهای ساعت در جهان) و گروه صنعتی دماوندبا حضور استفان ویزر مدیرعامل ، مارسل گوت مدیر فروش ، لوددیک مشاور و موریس لاوا مدیر منطقه ای شرکت موریس لاکوآ و صمیمی مدیرعامل گروه صنعتی دماوند و عمرانی مدیر عامل شرکت توسعه کالای دماوند در سالن سعدی مرکز همابش برج میلاد نشستی برگزار کردند.

مدیر عامل شرکت موریس لاکوآ در این نشست اظهار داشت:: این برند در سال 1970 شکل گرفته و تا 1980 محصولات خود را به دنیا عرضه کرده و تا 1990 اروپا را به عنوان مقصد خود انتخاب کرده و بعداز آن در مسیر پیشرفت گام برداشته است، تا در ترکیه محصولات خود را ارائه کرده است.

ویزر تصریح کرد: ساعت مدل کلیپسو این شرکت که در سال های اولیه فعالیت به بازار ارائه شده، توانست بازار خوبی را کسب کند وراچر فردر دراز سال 2000 تا 2005 به عنوان اسپانسر این برند را همراهی کرد که منجربه به پیشرفت  این برند و زمینه خوبی را برای بازار یابی و توسعه این محصول فراهم کرد.

وی افزود: سال 2006 نقطه عطفی در نحوه فعالیت این شرکت بود  که در این سال توانست موتور ساعت را که مهمترین جزء ساعت است را در کارخانه این شرکت  تولید کند و همچنین در سال 2010 نخستین تولید در این بخش در کارخانه به ثمر رسید و یک سال بعد نیز این شرکت به متریال جدید در این بخش دست یافت.

مدیر عامل شرکت موریس لاکوآ خاطر نشان کرد: در سال 2014 در ساخت یک قطعه سیلیکونی به پیشرفت قابل ملاحظه ای دست یافتیم که به پیچدگی خاصی در دنیای تولید ساعت ایجاد کرد و از این قطعه در مدل گرویتی موریس لاکوا استفاده شد.

ویزر یادآور شد: سال 2017 نقطه عطف دیگری در برند موریس لاکوا است از این رو دوباره توانست وارد ایران شود و آخرین بار حضور در این بازار به 10 سال پیش برمی گردد وامروز  برند موریس لاکوا با همراهی شرکت توسعه دماوند در بازار ایران وارد شده است.

وی با بیان این که موریس لاکوا نخواسته تنها ساعت ساز صنعتی در دنیای ساعت باشد، گفت: این برند با نوآوری های بازار ، ساعتی با نوآوری و فناوری های جدید به دنیا عرضه کرده است.

وی در پاسه به سوالی در خصوص فعالیت های شرکت در زمینه مد و لباس گفت: آنچه در دنیای ساعت اهمیت دارد محصول نهایی است و آنچه شرکت بر آن تمرکز دارد کیفیتی است که شرکت با آن تولیدات خود را به بازار عرضه می کند، از این رو متریال این برند  با دقت انتخاب می شود توجه به جزئیات و ریزه کاری ها منجر به انتخاب این برند از سوی مشتریان می شود.

ویزر گفت: کیفیت ساختی که موریس لاکوا برای محصولات خود استفاده می کند، فوق العاده است و موریس لاکوا با رویکرد نوآوری در این عرصه فعالیت می کند.

وی با اشاره به مزیت رقابتی دیگر این برند، گفت: موریس لاکوآ موتورهای ساعت هاست که مختص شرکت بوده و صرفا برای تولیدات این ساعت ها در شرکت تولید می شود و مزیت رقابتی در مقابل برندهای رقیب است.

ساخت ساعت ویژه از سوی موریس لاکوا  برای کار خیریه

ویزر با اشاره به یک ساخت ساعت ویژه از سوی موریس لاکوا هر دوسال یکبار، گفت: این شرکت همچنین ساعت های اختصاصی برای شرکت های مختلف طراحی و تولید می کند و در سال های گذشته نیز یک هواپیمایی خاص برای کارمندان خود سفارش یک نوع ساعت داده بود که از سوی کارخانه موریس لاکوا تولید شد.

وی اظهار داشت: جایزه ای به نام جایزه بزرگ طراحی در دنیا وجود دارد که عمده ساعت های موریس لاکوا جایزه طراحی را برده است از این رو این کارخانه بیشترین جوایز در زمینه طراحی و مد را در سوئیس به دست اورده است.

ویزر افزود: این برند تولید متنوع و با طیف گسترده قیمت دارد واز قیمت های پایین و بالا نیاز طیف های مختلف متقاضیان را پوشش می دهد.

وی خاطر نشان کرد: فروش  این برند در در دنیا 70درصد برای مردان و سی درصد برای خانم هاست و 50درصد موتورها کوارتز و مابقی مکانیکال است و همچنین یک خط ساعت به نام فیابا در این برند تولید می شود که صرفا برای خام ها طراحی شده است

ویزر اذعان داشت: کالکشن جدید ی از سوی موریس لاکوا به نام آیکون وارد بازار شده است که توع آن برای خانم ها بسیار زیاد است و این شرکت سوئیسی سعی کرده است انواع ساعت های مردانه و زنانه را با  ظرافت و استحکام طراحی و برای زوجین به به بازار وارد کند.

وی در پاسخ به سوالی مینی بر این که این برند با حضور در ایران برنامه ای برای تولید این برند در ایران دارد یا خیر؟ گفت: شرکت موریس لاکوا با یک تیم هفت نفره  از سوئیس وارد ایران شده است از این برنامه ای فراتر از محصولات در ایران دارد و هدف این شرکت تنها بحث فروش نیست .

ویزر یادآور شد:  که این شرکت یکی از یهترین ساعت سارها را از سوئیس با خود به ایران آورده است و قصد دارد خدمات پس از فروش این برند را در ایران با همکاری شرکت دماوند راه اندازی کند.

عمرانی، مدیر عامل شرکت توسعه کالای دماوند در این نشست، گفت: در صنعت ساعت سازی خیلی از برندها از موتورهای دیگر شرکت ها استفاده می کنند و تعداد برندهایی که از تولیدات خود استفاده می کنند کم است و در موریس لاکوا همه چیز توسط خود شرکت و با کار دست و دقت بالا تولید می شود و تنوع موتورها از مزیت های تولیدات این کارخانه است.

وی با تاکید بر این که این برند سوئیسی ساعت  همواره از موتورهای تولیدی این شرکت بهره برداری می کند، اظهار داشت: ساعت های این برند علاوه بر ریزه کاری هایی که در تولید ساعت انجام می دهد از موتور وقدرت موتوری برخورداری است.

عمرانی تصریح کرد: ساخت ساعت اگر با توجه به جزئیات انجام شود، کار سختی است و این برند سوئیسی با دقت مستمر بر تمام جزئیات ساعت توانسته چندین بار جایزه بهترین طراحی دنیا را از آن خود کند.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 286
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران