پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 278396 تاریخ : 1396/01/19-11:55:04
,5,
برنامه‎های توسعه‎ای نفت، فرصت ارزشمندی برای صنعت حفاری است

تشریح سیاست‎های کاری «ملی حفاری» در سال 96

برنامه‎های توسعه‎ای نفت، فرصت ارزشمندی برای صنعت حفاری است

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به برنامه‎ریزی این شرکت برای ادامه حرکت در مسیر سیاست‎های اقتصاد مقاومتی در سال 96 اشاره کرد و گفت: برنامه‎های توسعه‎ای نفت، فرصت ارزشمندی را برای بازار کار، انتقال فناوری و توسعه صنعت حفاری ایجاد می‎کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت،  حیدر بهمنی با بیان این‎که شرکت ملی حفاری ایران برنامه‎های متعددی همسو با سیاست‎های اقتصاد مقاومتی تبیین کرده است، افزود: افزایش کیفیت خدمات، کار بر اساس برنامه‎های پیش بینی شده، بهبود کارکرد دستگاه‎های حفاری، بهبود میزان اثربخشی فعالیت‎های پژوهشی، تامین به‎موقع کالا، ارتقاء سطح HSE، بهبود عملکرد پروژه‎های حفاری، توجه بیش از پیش به منابع انسانی، توسعه و گسترش زیر ساخت‎های فناوری اطلاعات و سیستم‎های پشتیبان و ...، از جمله این برنامه‎هاست.

وی گفت: برنامه‎های توسعه‎ای صنعت نفت، فرصت مغتنمی برای توسعه صنعت حفاری کشور است و با توجه به حضور شرکت‎های بین‎المللی به عنوان سرمایه‎گذار و مجری پروژه‎ها، رقابت در این عرصه بیشتر خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: متخصصان و کارشناسان این صنعت تجربه خوبی در حفاری چاه‎های نفت و گاز دارند و و می‎توانند در هر میدان نفتی یا گازی در اقصی نقاط جهان وارد شوند که مصداق آن، حفاری و تکمیل بیش از چهار هزار و 200 حلقه چاه نفت و گاز در سه دهه گذشته است.

ارائه 8882 مورد خدمات فنی تخصصی  به چاه‎های نفت و گاز

پس از آنکه ناصر قلی‎پور، مدیر برنامه‎ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران در هفته گذشته از حفاری و تکمیل 193 حلقه چاه نفت و گاز به متراژ 293 هزار و 605 متر از سوی این شرکت در سال 95 خبر داد، علیرضا لایجی، معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در امور فنی و مهندسی نیز به تشریح عملکرد این بخش در سال گذشته پرداخته است.

لایجی در این زمینه، از ارائه هشت هزار و 882 مورد خدمات فنی تخصصی حفاری به چاه ‎های نفت و گاز در مناطق خشکی و دریایی کشور در سال 95 خبر داد و گفت: پارسال مدیریت خدمات فنی شرکت موفق به ارائه 2 هزار و 592 عملیات شامل حفاری با هوا، حفاری فروتعادلی، آزمایشگاه چاه با ساق مته، آزمایش بهره‌دهی چاه، لوله مغزی سیار، لوله‌گذاری چاه و نصب آویزه شد.

وی انجام چهار هزار و 881 عملیات شامل سیمانکاری چاه، اسیدکاری گسترده و ویژه و تزریق پذیری چاه‎‌ها را از جمله خدمات ارائه شده از سوی مدیریت سیمان و انگیزش چاه و یک هزار و 409 مورد خدمات نمودارگیری از سیال حفاری و چاه‎پیمایی را از خدمات فنی و تخصصی شاخص مدیریت خدمات ویژه عنوان کرد .

لایجی خاطرنشان کرد: در  بخش عملیات ویژه، پارسال متراژ حفاری افقی و جهت دار به 41 هزار و 541 متر و مغزه گیری به 2 هزار و 16 متر رسید. 
شرکت ملی حفاری ایران بخش عمده ارائه  عملیات حفاری و خدمات فنی تخصصی یکپارچه در صنعت نفت کشور را بر عهده دارد. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 348
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران