پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 355195 تاریخ : 1397/06/05-16:19:19
,17,4,
برنامه‌های سفر مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به کره جنوبی

برنامه‌های سفر مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به کره جنوبی

دکتر صادق نجفی به منظور مبادله تفاهم نامه و گسترش همکاری ها با وزارت بنگاه های کوچک و متوسط و استارتاپ‌های کره جنوبی و همچنین حضور در هفتمین نشست فناوری محور بنگاه های کوچک و متوسط ایران و کره جنوبی فردا به سئول سفر می کند و تا روز جمعه در این کشور خواهد بود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع کوچک، مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران  به منظور مبادله تفاهم نامه و گسترش همکاری ها با وزارت بنگاه های کوچک و متوسط و استارتاپ‌های کره جنوبی و همچنین حضور در هفتمین نشست فناوری محور بنگاه های کوچک و متوسط ایران و کره جنوبی فردا به سئول سفر می کند و تا روز جمعه در این کشور خواهد بود.

بازدید از شرکت JSPV و جلسه با مدیر این شرکت، نشست مشترک با مؤسسه متولی شهرکهای صنعتی کره جنوبی (KICC)، شرکت در مراسم افتتاح نوزدهمین نمایشگاه اینوتک (2018) و بازدید از این نمایشگاه از دیگر برنامه های دکتر صادق نجفی در این سفر کاری خواهد بود.

وی همچنین در هفتمین کنفرانس مبادله فناوری ایران و کره جنوبی شرکت می کند و با معاون وزیر  MSS  در محل هتل وستین چوسان سؤول دیدار خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران  در این سفر از TIPS TOWN (مرکز تخصصی پرورش استارتاپها) نیز دیدار می کند و با مسؤولان شرکت SBC یکی از شعب سؤول دیداری انجام خواهد داد.

بازدید از مرکز توزیع و فروش محصولات بنگاه های کوچک و متوسط کره جنوبی دیگر برنامه دکتر نجفی در این سفر خواهد بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 251
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران