پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 310993 تاریخ : 1396/09/22-14:51:13
,17,
برنامه‌ریزی برای نصب 500 هزار کنتور هوشمند تا تابستان سال آینده

برنامه‌ریزی برای نصب 500 هزار کنتور هوشمند تا تابستان سال آینده

معاون توزیع توانیر گفت: برای تابستان سال آینده برنامه‌ریزی شده حدود 500 هزار کنتور هوشمند بر روی چاه‌های کشاورزی و مشترکین دیماندی نصب شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمودرضا حقی‌فام در خصوص آخرین وضعیت نصب کنتورهای هوشمند در کشور اظهار داشت: در حال حاضر 158 هزار کنتور هوشمند برای مشترکین دیماندی در کشور نصب شده است که در کاهش پیک بار تابستان سال جاری و حفظ پایداری شبکه برق نقش بسیار موثری داشتند.

وی افزود: امیدواریم که این تا عدد را تا تابستان سال آتی به 500 هزار عدد برسانیم که اگر این امر محقق شود می‌تواند برای مدیریت مصرف برق در سال آینده بسیار راهگشا باشد.
وی با اشاره به وضعیت قراردادهای نصب این کنتورها گفت: متاسفانه هنوز قراردادهای نصب این کنتورها هنوز تعیین تکلیف نشده که امیدواریم به زودی این مشکلات رفع و هماهنگی‌های لازم برای نصب این کنتورها صورت پذیرد.


معاون توزیع توانیر خاطرنشان کرد: هزینه هزر کنتور حدود 500 هزار تومان برآورد می‌شود که می‌بایست برای رسیدن به برنامه نصب 500 هزار کنتور نصب شده، حدود 350 هزار کنتور دیگر در کشور نصب شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 424
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران