پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 305557 تاریخ : 1396/07/12-12:38:09
,10025,
برنامه های شرکت بیمه حافظ برای ورود به بازارهای جدید

برنامه های شرکت بیمه حافظ برای ورود به بازارهای جدید

مدیرعامل شرکت بیمه حافظ، با اشاره به مجوزهای 11گانه این شرکت برای فعالیت در سرزمین اصلی که توسط بیمه مرکزی صادرشده گفت که این شرکت قصد دارد در برخی از حوزه‌ها از جمله بیمه محصولات کشاورزی، بیمه نامه مرگ و میر طیور و آبزیان و درمان انفرادی و بیمه اعتبار ورود جدی داشته باشد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه حافظ، عبدالرسول عطایی در گفتگو با «نود اقتصادی»، الویت دوم شرکت متبوع خود در سالجاری را تلاش در جهت حل مشکل زیان انباشته بیش از 10 میلیارد تومانی آن دانست و تاکید کرد که حل مشکل این حجم زیان انباشته در این شرکت یک اقدام بزرگ به شمار می‌رود.

شرکت بیمه حافظ به عنوان شرکت بیمه‌ای فعال در مناطق آزاد،سال مالی 95 خود را با زیان انباشته ده میلیارد و ششصد میلیون تومانی به انتها رسانده که براین اساس، زیان خالص هرسهم این شرکت در انتهای همین سال به رقم ( 1969) ریال رسیده است.

وی، اذعان داشته که شرکت بیمه حافظ در سال 96 در راستای حل مشکل زیان انباشته خود تلاش جدی خواهد داشت و افزود که این شرکت درسال 97 هم در مسیر رشد قرار می‌گیرد.
عطایی اظهار داشته که برنامه دیگراین شرکت بیمه‌ای در سالجاری اجرایی کردن افزایش سرمایه و رساندن سرمایه شرکت بیمه حافظ به عدد 122 میلیارد ریال خواهد بود، حال آنکه سرمایه فعلی آن 61 میلیارد ریال است.

مدیرعامل شرکت بیمه حافظ خبر داده که درحال حاضر، منابع افزایش سرمایه صدردصدی تأمین شده که براین اساس بیمه حافظ ، اکنون درمسیر ثبت افزایش سرمایه خود قراردارد.

وی، با اشاره به مجوزهای 11گانه این شرکت برای فعالیت در سرزمین اصلی که توسط بیمه مرکزی صادرشده گفت که این شرکت قصد دارد در برخی از حوزه‌ها از جمله بیمه محصولات کشاورزی، بیمه نامه مرگ و میر طیور و آبزیان و درمان انفرادی و بیمه اعتبار ورود جدی داشته باشد.

به گفته وی، شرکت بیمه حافظ تفاهم نامه ای با خانه کشاورز در این راستا امضا کرده تا از صنعت کشاورزی حمایت جدی تری به عمل آید.
مدیرعامل شرکت بیمه حافظ درباره صدور بیمه نامه سرقت آثار هنری، به عنوان یکی دیگر از محصولات بیمه ای که این شرکت می تواند در آن زمینه هم فعالیت کند، گفت که درحال حاضر، هیچ شرکت بیمه ای وارد این عرصه نشده است؛ از جمله بیمه حافظ.

وی، درباره رشد 103 درصدی میزان خسارت های پرداختی شرکت متبوع خود درسال گذشته گفت که عدم شناسایی مناسب ریسک و فروش بیمه نامه صرف اتومبیل منجر به بروز چنین مواردی می‌شود و افزود که بخشی از پرتفوی این شرکت بیمه‌ای در سال گذشته به فروش موتورسیکلت اختصاص یافته که تاثیرات خود را گذاشته است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 346
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران