پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 399084 تاریخ : 1397/07/23-17:13:46
,10028,
برنامه ریزی سازمان تأمین اجتماعی برای ارتباط موثر با شرکاء اجتماعی و مسئولین محلی

برنامه ریزی سازمان تأمین اجتماعی برای ارتباط موثر با شرکاء اجتماعی و مسئولین محلی

در راستای شناخت و ارتقاء سطح آگاهی حوزه‌های حاکمیتی و مدنی از کارکردها و عملکردهای سازمان تامین اجتماعی و تعامل با نهادهای مذکور؛ بخشنامه ای به منظور هماهنگی دیدار با شرکاء اجتماعی و دعوت از مسئولین و مقامات محلی جهت بازدید از واحدهای اجرایی این سازمان صادر شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، این بخشنامه جهت اجرای دو راهبرد " الزام به حضور کلیه رده‌های مدیریتی اعم از معاونین مدیر عامل، مدیران کل ستادی و استانی و ... در بین کارگران و سایر شرکاء اجتماعی و پاسخگویی کارشناسی رو در رو به سوالات، مسائل، مشکلات و درخواست های مطروحه " و " دعوت مدیران کل بیمه‌ای و درمان استان‌ها از مسئولین و مقامات محلی در مناسبت‌های مختلف جهت بازدید از اقدامات و برنامه‌های سازمان بویژه دستاوردهای حوزه ارائه خدمات الکترونیکی در محل ارائه خدمت " ، در قالب برنامه جامع و مدون به واحدهای اجرایی سازمان تأمین اجتماعی در سراسر کشور ابلاغ شده است.

بهینه سازی مناسبات داخلی سازمان، مابین شرکاء اجتماعی و مقامات محلی با تکیه بر گفتمان تامین اجتماعی؛ بسط گفتمان تأمین اجتماعی درحوزه های مدنی و حاکمیتی؛ بررسی مسائل و مشکلات مبتلا به سازمان و شرکاء اجتماعی و پاسخگویی کارشناسی رو در رو در جلسات مشترک؛ ارائه گزارش عملکرد فعالیت واحدهای مختلف سازمان در ارتباط با نحوه خدمات ارائه شده به آحاد مردم؛          شفاف سازی عملکرد واحدهای سازمانی در بین مقامات و مسئولین محلی؛ اطلاع رسانی دستاورد های حوزه ارائه خدمات الکترونیکی سازمان و همچنین ارتقاء شناخت و سطح آگاهی مقامات ، مسئولین و شرکاء اجتماعی از کارکردها و عملکرد های تامین اجتماعی در استان در استانها اهداف این بخشنامه را تشکیل می دهند.

شرکاء اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی شامل تشکلهای بازنشستگی؛ تشکلهای کارگری و تشکلهای کارفرمایی از جمله نهادهای مشمول این بخشنامه هستند.

معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان موظف است نسبت به تشکیل جلسات تخصصی با حضور کلیه شرکاء اجتماعی اقدام و ضمن دعوت از معاونین مدیر عامل و مدیران کل مستقل ستادی نسبت به ایجاد بستری مناسب جهت تبیین کارکردهای سازمان، معرفی دستاوردها و اقدامات صورت گرفته و پاسخگویی به سوالات و ارائه راهکار برای رفع مسائل و مشکلات آنان در سطح ستاد اقدام لازم را بعمل آورد.

در این بخشنامه ذکر شده است؛ ضروری است معاونین مدیر عامل و مدیران کل ستادی در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی با حضور خود در بین کارگران، بازنشستگان و کارفرمایان نسبت به ایجاد و توسعه فضای همدلی  نزد آنان اهتمام و ضمن پاسخ به دغدغه‌های ذی نفعان، اعتماد آنان که اساس اصل سه جانبه گرایی است جلب نمایند.

همچنین مدیران کل بیمه‌ای و درمانی استان ها موظفند به صورت مشترک ضمن ملاقات با جامعه کارگری، بازنشستگی و کارفرمائی درقالب برنامه زمانبندی نسبت به برگزاری جلسات تخصصی با شرکاء اجتماعی اقدام لازم را معمول و نسبت به ارائه پاسخ به دغدغه‌ها و رفع مسائل و مشکلات آنان در چارچوب قوانین و مقررات اقدام و گزارش و مستندات مربوطه را در پایان هر دوره سه ماهه به معاونت فرهنگی و اجتماعی ارسال کنند.

مدیران کل بیمه‌ای و درمانی استان‌ها موظفند در چارچوب برنامه زمانبندی تعیین شده و به صورت مشترک با دعوت از مسئولین و مقامات محلی و شرکاء اجتماعی نسبت به تبیین اقدامات و دستاوردهای سازمان درحوزه خدمات حضوری و غیر حضوری، اقدام لازم را بعمل آورده و ضمن اتخاذ تمهیدات مناسب برای پوشش خبری موضوع در رسانه‌های محلی، گزارش و مستندات مربوطه را در پایان هر دوره سه ماهه به معاونت فرهنگی و اجتماعی ارسال کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 415
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران