پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 266097 تاریخ : 1395/11/16-14:50:14
,10031,
برنامه تعالی مدیریت، چتری است که کلیه برنامه های مدارس را در بر خواهد گرفت

برنامه تعالی مدیریت، چتری است که کلیه برنامه های مدارس را در بر خواهد گرفت

مدیرکل دفتر دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: برنامه تعالی مدیریت، چتری است که کلیه برنامه های مدارس را در بر خواهد داشت و باعث پویایی و اجرای مطلوب کلیه فعالیت های فرآیندی مدارس خواهد شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از مرکزاطلاع رسانی وروابط عمومی وزارت آموزش وپرورش به نقل از استان گلستان؛ عظیم محبی در گردهمایی یکروزه مدیران مجری برنامه تعالی مدیریت استان در کانون طه گرگان ، اظهارکرد: برنامه تعالی مدلی است از کیفیت مدیریت جامع که بومی سازی شده برای استاندارد سازی فعالیت های فرآیندی آموزشی، پرورشی و تربیت بدنی مدارس و شاخص های فرآیندی مشخصی را در مدارس مورد ارزیابی قرار خواهد داد.

مدیرکل دفتر دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش افزود: در فاز اول این برنامه در نظر داریم جهت تحقق و عملیاتی کردن یکی از راهکارهای سند تحول بنیادین که استانداردسازی مولفه های فرآیندی درون مدرسه ای می باشد شاخص هایی را تبیین نماییم.

وی خاطر نشان کرد: ضمن اینکه فرض بر این است که هر چقدر فرآیند ها اصلاح گردد شاخص های بروندادی سیستم هم بهبود خواهد داشت در فاز بعدی برنامه شاخص های بروندادی مدارس نیز مشخص و تعیین خواهد شد.

محبی بیان کرد: برنامه تعالی در کنار سایر برنامه های در حال اجرا در مدارس نبوده بلکه چتری است که کلیه برنامه های مدارس را در بر خواهد داشت و باعث پویایی و اجرای مطلوب کلیه فعالیت های فرآیندی مدارس خواهد شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 272
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران