پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 279462 تاریخ : 1396/02/17-17:02:14
,14,17,
برقراری پرواز مستقیم بین تهران و بوداپست مورد تاکید قرار گرفت

در دیدار مدیرعامل ایران ایر با مقام های مجارستان؛

برقراری پرواز مستقیم بین تهران و بوداپست مورد تاکید قرار گرفت

فرهاد پرورش مدیر عامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با مقام های وزارت امور خارجه و تجارت، وزارت توسعه ملی، رئیس هوانوردی و مسئولین فرودگاه بوداپست ملاقات کرد که در جریان این گفت وگو ها، برقراری پرواز مستقیم بین پایتخت های ایران و مجارستان مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت , پرورش که در صدر هیاتی به مجارستان سفر کرده است در دیدار با مقام های وزارت امورخارجه مجارستان عنوان کرد که موضوع تسهیل صدور روادید برای اتباع ایرانی می تواند نقش بسیار مهمی را در برقراری پرواز مستقیم بین تهران و بوداپست ایفا کند. 

مدیر عامل شرکت هواپیمایی ایران با اشاره به برنامه بلند مدت ایران ایر برای برقراری پروازهای مستقیم به مقاصد مورد نظر در اروپا و آسیا، اظهار داشت که بوداپست به عنوان یکی از این مقاصد مورد نظر ایران می باشد. 
هیات ایرانی در دیدار با دستیار معاون وزیر در وزارت توسعه ملی و رئیس هوانوردی مجارستان نیز با اشاره به اقدامات اخیر شرکت ایران ایر برای نوسازی ناوگان خود تصریح کرد: قراردادهایی با شرکت های بزرگ هواپیماسازی همچون بوئینگ و ایرباس برای خرید جدیدترین هواپیما صورت گرفته است که تعدادی از هواپیماهای خریداری شده وارد ناوگان حمل و نقل هوایی ایران شده اند. 
رئیس هیات ایرانی با اشاره به تعداد قابل توجه دانشجویان ایرانی در حال تحصیل در دانشگاه های مختلف مجارستان و همچنین ظرفیت های گردشگری بین دو کشور ابراز امیدواری کرد که بزودی خط پرواز مستقیم بین تهران و بوداپست برقرار شود.
«غلامعلی رجبی یزدی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در مجارستان نیز در ملاقات با مقامات مجارستانی با بیان روابط روبه رشد دو کشور در حوزه های مختلف سیاسی و اقتصادی و فرهنگی عنوان داشت که عزم مقامات عالیرتبه دو کشور بر تقویت و تحکیم روابط دو کشور می باشد. 
رجبی یزدی ایجاد خط پروازی مستقیم بین تهران و مجارستان را اقدامی مثبت و موثر در راستای افزایش مبادلات اقتصادی و فرهنگی بین دو کشور قلمداد و ابراز امیدواری کرد تا با مساعدت دولت مجارستان این امر محقق شود.
هیات ایرانی پس از انجام ملاقات های رسمی با مقامات دولتی با مسئولین فرودگاه بوداپست نیز دیدار و گفت و گو کردند. در ادامه این دیدار نیز از امکانات و برنامه های آتی فرودگاه بوداپست بازدید بعمل آمد. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 343
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران