پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 351747 تاریخ : 1397/04/12-17:16:39
,5,
برق دستگاه های اداری متخلف قطع می شود

دستگاه های سرمایشی از ساعت 13:30 خاموش شود

برق دستگاه های اداری متخلف قطع می شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در اطلاعیه ای اعلام کرد، برق دستگاه هایی که بخشنامه «قطع سیستم های سرمایشی ادارات تهران از ساعت 13 و 30 دقیقه» را رعایت نکند، قطع می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، حسین صبوری اضافه کرد: در راستای سیاست های دولت مبنی بر اصلاح الگوی مصرف و با توجه به بخشنامه قطع سیستم های سرمایشی ادارات تهران از ساعت 13:30 از سوی استانداری تهران، این شرکت به عنوان متولی تامین برق پایدار شهر تهران نسبت به قطع برق آن دسته دستگاه و ارگانی که این بخشنامه را رعایت نکنند، اقدام خواهد کرد.

وی با بیان اینکه صرفه جویی باید ابتدا از خود دستگاه های دولتی آغاز شود، گفت: از هفته گذشته با تمرکز روی این موضوع و پیرو درخواست ها و رهنمون های قبلی، 50 اکیپ فنی و مهندسی به سازمان ها و ادارات شهر تهران اعزام شدند تا نسبت به ارائه مشاوره درخصوص راه هکارهای مدیریت مصرف برق و ارزیابی این دستگاه ها اقدام کنند که نتایج این ارزیابی ها به دستگاه های ذیربط اعلام خواهد شد. 
صبوری به افزایش 10 درصدی سالانه رشد مصرف برق در کشور اشاره کرد و گفت: این آمارها در کشورهای توسعه یافته کمتر از سه درصد است.
وی از مشترکان در بخش های تجاری، صنعتی، خانگی، تولیدی و کشاورزی خواست با مدیریت مصرف بهینه انرژی، صنعت برق را در راه اعتلای این مجموعه یاری کنند. 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ همچنین از سازمان ها، ارگان ها و به ویژه مشترکان تهرانی خواست با صرفه جویی 10 درصدی در مصرف برق و کاهش مصرف در ساعت های پیک (12 تا 16) و (20 تا 23) همراه مجموعه صنعت برق درگذر از پیک تابستان باشند.
مصرف برق کشور دیروز (11 تیرماه) رکورد زد و به رقم 56 هزار و 532 مگاوات رسید.
این رقم در مقایسه با رکورد پیشین که پارسال با مصرف 55 هزار و 443 مگاوات به ثبت رسیده بود، افزایش یک هزار و 89 مگاواتی را نشان می دهد.
شرکت مدیریت شبکه برق ایران، اوج مصرف برق در روز گذشته را نیز 55 هزار و 432 مگاوات گزارش کرد که امروز نسبت به آن، یک هزار و 240مگاوات افزایش یافت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 418
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران