پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 351440 تاریخ : 1397/04/06-12:10:49
,17,4,
بررسی نحوه فرصت ها و زمینه های همکاری شرکت های ایرانی و ازبک

در دیدار معاون وزیر و رئیس هیئت عامل ایدرو با وزیر تجارت خارجی ازبکستان بررسی شد:

بررسی نحوه فرصت ها و زمینه های همکاری شرکت های ایرانی و ازبک

در دیدار معاون وزیر و رئیس هیئت عامل ایدرو با وزیر تجارت خارجی ازبکستان زمینه های همکاری شرکت های ایرانی و ازبک بررسی شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از ایدرو، وزیر تجارت خارجی ازبک و هیئت همراه در این دیدار با اشاره به برگزاری کمیسیون مشترک دو کشور و تعیین نقشه راه  همکاری های دوجانبه، نحوه تقسیم  مسئولیت ها و  همچنین صنایع هدف را درخواست کرد و گفت: صنایع دارویی ، غذایی، شیمایی، نساجی، مصالح ساختمانی و حوزه نفت و گاز و پتروشیمی  می تواند جزو  اولویت های  همکاری  دوجانبه  شرکت ها و بخش  خصوصی  ایران و ازبکستان  قرار گیرد.

جمشید حادجایف  با بیان اینکه امکانات و بستر مناسب برای همکاری های دو جانبه در ازبکستان فراهم است ، خاطرنشان کرد : فرصت های خوبی برای حضور شرکت های ایرانی در ازبکستان فراهم است و ما از با آگاهی از رشد خوب ایران در حوزه صنایع دارویی ، شیمیایی ، بهداشتی و غذایی و ... از حضور شرکت های بزرگ ایرانی استقبال می کنیم .

معاون وزیر صنعت ، معدن وتجارت نیز در این جلسه با تایید توانمندی های  خوب شرکت های ایرانی در این حوزه ها، گفت : حوزه آی تی ، نفت و گاز و پترو شیمی نیز جزو صنایعی است که  امکان همکاری فراوان در آن ها وجود دارد .

منصور معظمی با اشاره به سفر پیش رو وزیر صنعت ، معدن وتجارت  ازبکستان و در پی آن سفر آتی رئیس جمهور کشورمان به تاشکند تصریح کرد : ایدرو از طرف وزیر صنعت ، معدن وتجارت ماموریت دارد به عنوان هماهنگ کننده ، توافق های قبلی فی مابین را پیگیری کند و ما امیدواریم  که در حوزه معین ، پروژه های مشخصی را تعریف و  عملیاتی کنیم تا در سفر آتی اقای روحانی به ازبکستان شاهد امضای توافق نامه های نهایی آن باشیم .

رئیس هیئت عامل ایدرو گفت : برای سرعت بیشتر می توان زمینه ارتباط و هماهنگی نشست های مشترک شرکت های ایرانی فعال در حوزه های مورد علاقه طرفین را با طرف های ازبک فراهم کرد و  سازمان گسترش در این خصوص تمام تلاش خود را به کار می گیرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 224
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران