پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 388269 تاریخ : 1397/07/15-09:16:03
,10025,
بررسی مهم‌ترین مشکلات و چالش‌های شعب و سرپرستی‌های مناطق بیمه دانا

در جلسه تبیین سیاست‌های جدید شرکت مطرح شد

بررسی مهم‌ترین مشکلات و چالش‌های شعب و سرپرستی‌های مناطق بیمه دانا

مهم‌ترین مسایل و مشکلات شعب و سرپرستی‌های بیمه دانا در جلسه‌ای که به منظور تبیین سیاست‌های جدید این شرکت برگزار شد، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، در این نشست رامین رحمانی سامانی سرپرست منطقه چهار طی سخنانی با اشاره به مهم ترین مشکلات و چالش‌های موجود در شبکه فروش، طرح برون سپاری در حوزه درمان و پرداخت خسارت آنها، بازیافت هزینه‌ها از طریق اتکایی، کاهش هزینه‌های سازمان، نبود پارکینگ و تداخل وظایف واحدهای صدور را مورد تأکید قرار داد و گفت: به منظور کاهش هزینه‌های سازمانی و چابک سازی امور در استان‌ها و شعب ضرورت دارد از خدمات ارزیابان خسارت در حوزه خودرو نیز استفاده شود.

 وی ضرورت بازنگری در برخی از قراردادهای کلان را یادآور شد و افزود: با توجه به سیاست‌گذاری کلان هیأت مدیره در حوزه‌های مختلف بهتر است از این پس برای رفع مشکلات شعب و شبکه فروش، ضمن ارائه راهکارهای عملیاتی و پیشنهادی، با بازنگری در چارت سازمانی سرپرستان مناطق و شیوه پرداخت خسارت، درجه بندی نمایندگان و اتصال آنان به اتوماسیون اداری، تعیین تکلیف نیروهای شرکتی و ایجاد انگیزه بیشتر، راه را برای فعالیت مؤثرتر و جذب پرتفوی سودده فراهم کنیم.

رحمانی سامانی، فرسوده شدن برخی خودروها، نبود پارکینگ مناسب برای بازدید و پرداخت فرآیند خسارت به زیان‌دیدگان را از سایر مشکلات شعب برشمرد و ارائه راهکارهای فنی را مهم ترین عامل برای رفع مشکلات عنوان کرد.

براساس این گزارش، در این جلسه اصغر حامدنیا سرپرست منطقه شش نیز، نقدینگی و شارژ مالی را مهم‌ترین درخواست و انتظار شعب دانست و اعلام کرد:  متأسفانه ریشه برخی از مشکلات به چگونگی انعقاد قراردادها در سال‌های اخیر باز می‌گردد که برخی از آنها سودده نبوده و شرکت را با مشکلاتی مواجه کرده است.

وی، نبود اختیارات، تسریع در روند پرداخت خسارت، برنامه‌ریزی، تسهیل در روند صدور و نداشتن نیروی انسانی ماهر برای ارائه خدمت به بیمه گزاران بزرگ را از سایر مشکلات شعب برشمرد و ابراز امیدواری کرد: با ارائه تسهیلات بیشتر در حوزه درمان، پیگیری درجه بندی نمایندگان و تجدید نظر در شیوه پرداخت اضافه کار، مشکلات مطرح شده به نحو مقتضی برطرف شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 204
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران