پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 251639 تاریخ : 1395/09/23-19:04:52
,11,21,
بررسی مباحث بودجه ای وزارت راه و شهرسازی با حضور آخوندی

امروز در کمیسیون عمران مجلس صورت گرفت؛

بررسی مباحث بودجه ای وزارت راه و شهرسازی با حضور آخوندی

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس، از حضور وزیر راه و شهرسازی در کمیسیون متبوعش خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از خانه ملت،صدیف بدری  با اشاره به دستور کار امروز سه شنبه (23 آذر) کمیسیون عمران مجلس، گفت: این جلسه با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی برگزار شد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در این جلسه عملکرد بودجه ای وزارت راه و شهرسازی اعم از مبالغ اعتباری و تخصیص ها مورد بررسی قرار گرفت، تصریح کرد: وزیر راه و شهرسازی در این نشست دغدغه های بودجه ای این وزارتخانه را به اطلاع نمایندگان رساند.

وی با اشاره به گزارش وزارت راه و شهرسازی در خصوص نحوه تخصیص اعتبارات بودجه ای در سال جاری، افزود: تخصیص اعتبارات در سال جاری به این وزارتخانه وضعیت مناسبی ندارد.

بدری ادامه داد: 80 میلیارد تومان تخصیص اعتبارات نقدی به وزارت راه و شهرسازی صورت گرفته و 2هزار و 850 میلیارد تومان نیز مجوز فروش اوراق خزانه به این وزارتخانه داده شده است.

وی با بیان اینکه مجوز انتشار اوراق مشارکتی برای پروژه های دارای توجیه اقتصادی حدود 3هزار میلیارد تومان نیز به تازگی به این وزارتخانه داده شده است، تصریح کرد: در کل میزان بودجه این وزارتخانه وضعیت خوبی ندارد.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: در این جلسه درخواست های وزارت راه و شهرسازی از حیث اعتباری در بودجه 96 مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

وی همچنین با اشاره به دستور کار دیگر کمیسیون عمران مجلس، از بررسی سوالات نمایندگان از وزیر راه و شهرسازی خبر داد و گفت: نمایندگان در این جلسه سوالات خود در زمینه های مختلف از جمله بحث تصادف دو قطار، عمران راه های روستایی، احیای بافت فرسوده شهرها و غیره مطرح کردند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در این جلسه برخی نمایندگان از توضیحات وزیر قانع شده و برخی نیز قانع نشدند که مقرر شد در کمیته تخصصی کمیسیون این بحث پیگیری شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 344
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران