پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 293114 تاریخ : 1396/05/30-16:06:36
,14,
برای کمک به گردشگری از تعامل با وزرا بهره می گیرم

برای کمک به گردشگری از تعامل با وزرا بهره می گیرم

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: برای کمک به رشد و توسعه گردشگری از تعامل خوبم با وزرا بهره می گیرم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، علی اصغر مونسان ظهر دوشنبه در پاسخ به این پرسش  که برای چالش فرابخشی بودن گردشگری چه راهکاری دارید، تصریح کرد: گردشگری فرابخشی است و یکی از پایه های مهم آن صنعت حمل و نقل است. امیدوارم با تعامل خوبی که با وزرا دارم و باحمایت رئیس جمهوری بتوانم بین دستگاهها برای ارتقای گردشگری تفاهم خوبی ایجاد کنم.

وی در جمع خبرنگاران افزود: باید سه بخش سازمان را هم افزا کنیم و بر پایه های میراث فرهنگی و صنایع دستی بخش گردشگری را رشد دهیم. معتقدم گردشگری می تواند در شهرهای کوچک و استانها موجب ایجاد درآمد شغل باشد.

من هیچ تیم و دسته ای ندارم
مونسان گفت: من هیچ تیمی ندارم. کار تیمی را دوست دارم اما هر کسی که در کنار بنده بتواند نقش ایفا کند خواهد بود و همکاران باسابقه سازمان یک ظرفیت در این زمینه هستند.
وی ادادمه داد: تا جایی که بتوانم تصدی گری دولت را به نفع تصدی گری بخش خصوصی کاهش خواهم داد و جایی که خلا قانونی وجود دارد با همراهی مجلس آن را برطرف خوهیم کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 239
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران