پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 348703 تاریخ : 1397/02/23-17:47:49
,6,
برای سال جاری؛ فقط به خدا امیدواریم!

برای سال جاری؛ فقط به خدا امیدواریم!

سال گذشته میلیاردها تومان برای نمایندگی های خودروهای خارجی در ایران ضرر به همراه داشته است و برای اتفاقات سال جاری فقط به کمک خدا امیدواریم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ کوروش مرشد سلوک رییس انجمن واردکنندگان خودرو، با بیان این مطلب گفت: بی شک در نیمه ابتدایی سال جاری شوک بازار خودروهای وارداتی وجود خواهد داشت و ما همچنان در کما به سر می بریم.

وی ادامه داد: ما هر روز در انتظار ابلاغیه های جدید دولتی ها برای خودرو و واردات هستیم و این مهم را اساسا بعید نمی دانیم. دولت در 4 ساله گذشته هر 15 روز یکبار برای واردکنندگان خودرو بحران ایجاد کرده و این مهم را با کمک دستورالعمل، بخشنامه، مصوبه دولتی و استانداردهای عجیب و غریب انجام داده اند.
رییس انجمن واردکنندگان خودرو تصریح کرد: تمامی نمایندگی های برندهای خارجی در ایران از افزایش تعرفه ها و البته بسته شدن سامانه ثبت سفارش در سال گذشته ضرر کرده اند و این مطلب که اعلام می شود ما از افزایش تعرفه نفع می بریم؛ نادرست است.
وی خاطرنشان کرد: ما برای جبران ضرر و زیان واردکنندگان خودرو شکایت کرده ایم و این مهم را تا پایان دنبال خواهیم کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 271
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران