پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 315564 تاریخ : 1396/11/28-12:42:34
,6,8,
برای خصوصی سازی ایران خودرو و سایپا به بورس پیشنهادهایی را داده‌ایم

وزیر صنعت،‌معدن و تجارت:

برای خصوصی سازی ایران خودرو و سایپا به بورس پیشنهادهایی را داده‌ایم

وزیر صنعت،‌معدن و تجارت درباره خصوصی سازی ایران خودرور و سایپا گفت: چالشی مقابل خصوصی‌سازی سایپا و ایران خوردو وجود ندارد و به بورس هم دراین زمینه پیشنهاداتی داده شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ؛  محمد شریعتمداری درباره خصوصی سازی سایپا و ایران خودرو گفت: هیچ گونه چالشی مقابل خصوصی سازی سایپا و ایران خوردو وجود ندارد و این کار باید به تدریج صورت بگیرد، در حال حاضر هم به بورس پیشنهاداتی داده شده است.

شریعتمداری ادامه داد: بخش قانونی خصوصی شده و در میز هیأت مدیره ایران خودرو صندلی دارد و طبیعی است که این مسیر ادامه پیدا کند.

وی خاطر نشان کرد: آن بخش دولتی صرف که سهام شرکت سازمان نوسازی و توسعه صنعتی کشور است کمتر از 15  درصد سهم دارد.

وزیر صنعت،‌معدن و تجارت درخصوص کاهش تعرفه‌های خودروهای هیبریدی عنوان کرد: تعرفه خودروهای برقی در حال حاضر همان 5 درصد قبل است که 4 درصد را مطابق قانون نمی‌توانیم تغییر دهیم و یک درصد هم حداقل نرخ تعرفه‌های قانونی است.

وی درباره انتقاد تولید کنندگان داخلی مبنی بر این که عملکرد وزارت صنعت منجر به نابودی تولید شده است، گفت: وزرات صنعت، معدن و تجارت وارد کننده هیچ چیز نیست، همه واردات کالا از طریق بخش‌های دولتی انجام می شود و عمده آن چه وارد می‌شود بر اساس تعرفه‌های مصوبی است که دولت تصویب کرده است.

وی تاکید کرد: هیچ‌گونه کار سلیقه‌ای در دولت وجود ندارد و تمامی کارهای که انجام می‌شود بر مبنای مقررات حاکم است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 281
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران