پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 280006 تاریخ : 1396/03/06-15:31:20
,17,10028,
برای تأمین مطمئن آب تهران آمادگی کامل داریم

قائم مقام آبفای تهران:

برای تأمین مطمئن آب تهران آمادگی کامل داریم

قائم مقام آبفای استان تهران اعلام کرد: برای تأمین مطمئن آب تهران آمادگی کامل داریم تا مشکلی پیش نیاید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ،علیرضا نوذری پور قائم مقام آبفای تهران گفت: خوشبختانه میزان بارش‌ها نسبت به میانگین؛ مطلوب و شرایط آبی سد‌ها نیز مناسب است.

وی افزود: البته شرایط مناسب آبی امسال نباید منجر به مصرف بیشتر مشترکان شود بلکه مصرف درست را باید سرلوحه کار خودمان قرار دهیم، چون با نبود تناسب جمعیت در تهران مواجه هستیم.
نوذری پور گفت: در فصل زمستان که مصرف آب کاهش می‌یابد تأسیسات آب را سرویس می‌کنیم تا برای پیک تابستان آماده ارائه خدمات باشد.
قائم مقام آبفای استان تهران به افزایش مصرف در ساعتی از ماه رمضان اشاره کرد و افزود: پیک مصرف آب در ماه رمضان تغییر می‌کند و در ساعاتی از نیمه شب مصرف به اوج می‌رسد به همین دلیل از مشترکان خواستاریم درست مصرف کنند.
نوذری پور گفت: در شهر تهران حدود 70 درصد شبکه فاضلاب را اجرا کردیم و بقیه طرح‌ها در حال اجراست.
وی افزود: براساس ابلاغیه ستاد اقتصاد مقاومتی در سال گذشته اجرای 5 تصفیه خانه فاضلاب به عهده آبفای استان تهران بود که آن‌ها را به نتیجه رساندیم و دو طرح دیگر به آن‌ها اضافه شد که براین اساس 4 تصفیه خانه فاضلاب افتتاح شد و 3 تصفیه خانه پردیس، پیشوا و اسلامشهر در روزهای آینده افتتاح خواهد شد.
قائم مقام آبفای استان تهران ابراز امیدواری کرد با حمایت دولت و همکاری مردم همه شهرهای استان زیرپوشش خدمات شبکه فاضلاب قرار گیرد.
نوذری پور مهم‌ترین برنامه امسال را اجرای مدول دوم تصفیه خانه 7 اعلام کرد و گفت: طرح فاضلاب تهران نیز با شتاب بیشتری پیش می‌رود.
وی با اشاره به اینکه از ثبات خوبی در زمینه تأمین آب و جمع آوری فاضلاب برخورداریم و نیاز است با تأمین منابع مالی شاهد سرعت بیشتری در اجرای طرح‌ها باشیم، افزود: طرح رینگ تهران با نام قمر بنی هاشم سرعت خوبی ندارد که اگر منابع مالی کافی داشته باشیم سرعت کار افزایش خواهد یافت.
قائم مقام آبفای استان تهران با اشاره به اینکه این طرح دو بخش اولویت دار دارد که به پایداری شبکه آب تهران کمک می‌کند، گفت: در شرق و جنوب غرب تهران طرح رینگ تهران اجرا شده و بخش هایی از آن نیز به بهره برداری رسیده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 314
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران