پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 264257 تاریخ : 1395/10/22-14:50:03
,2,
بخشودگی جرائم دیرکرد مشتریان بانک صنعت و معدن در راستای تحقق سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی

بخشودگی جرائم دیرکرد مشتریان بانک صنعت و معدن در راستای تحقق سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی

بدهکاران بانک صنعت و معدن در صورت تسویه بدهی خود حداکثر تا تاریخ 28 اسفندماه سال جاری، از بخشودگی کلیه جرائم تاخیر تادیه مازاد بر نرخ سود بهره مند خواهند شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، کلیه مشتریانی که از محل منابع داخلی بانک صنعت و معدن تسهیلات دریافت نموده و در حال حاضر دارای اقساط سررسید گذشته و معوق هستند می‌رساند در صورت تسویه بدهی خود تا پایان سال جاری از بخشودگی کلیه جرائم تاخیر تادیه مازاد برخوردار می‏‎گردند. خاطر نشان می‏سازد کلیه شعب بانک از روز جاری تا پایان سال پاسخگوی سوالات احتمالی مشتریان گرامی در زمینه این طرح می‏باشند.

 گفتنی است بخشودگی یاد شده در راستای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و در جهت اجرای قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور، به منظور مساعدت به بنگاه‌های اقتصادی و کمک به تداوم تولید و حفظ اشتغال موجود در این واحدهاانجام می گیرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 328
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران