پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 280169 تاریخ : 1396/03/09-10:50:54
,2,
بخشودگی جرائم بدهکاران تسهیلات خرد پست‌بانک‌ایران تا سقف 70 میلیون ریال

بخشودگی جرائم بدهکاران تسهیلات خرد پست‌بانک‌ایران تا سقف 70 میلیون ریال

در راستای سیاست‌ها و برنامه‌های دولت و حمایت از تولید و رونق اقتصادی درسطح کشور، هیأت مدیره پست‌بانک‌ایران با بخشودگی جرائم دیرکرد بدهکاران تسهیلات مبادله‌ای، مشارکتی و قرض‌الحسنه تا سقف 70 میلیون ریال بدهکاران این بانک موافقت نمود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران، براین‌اساس آن دسته از بدهکارانی که تا پایان سال 1393 مبلغ بدهی اصل تسهیلات آنان تا سقف 70 میلیون ‌ریال است می‌توانند با پرداخت اصل و سود قرارداد خود به‌صورت دفعتا واحده از این فرصت استثنائی ایجادشده بهره‌مند شوند.

بنابراین گزارش: بدهکاران تسهیلات تا پایان شهریورماه سال 1396فرصت دارند نسبت به تسویه نهائی مطالبات اقدام و از این بخشودگی استفاده نمایند.
این گزارش می‌افزاید: بدهکاران تسهیلات این بانک می‌توانند برای بهره‌مندی از این بخشودگی به شعب بانک و ادارات ستادی در سراسر کشور مراجعه نمایند.
گفتنی است: حمایت از مشتریان و ایجاد انگیزه در آنان برای پرداخت بدهی خود و همچنین استفاده از منابع وصول شده جهت پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و اشتغال‌زا از دیگر اهدافی است که در این راستا مدنظر می‌باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 285
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران