پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 350694 تاریخ : 1397/03/23-12:10:06
,5,22,
بخش عمده ای از آبادانی در شهرهای کشور مرهون تلاش ها و حمایت های وزرات نفت است

رئیس شورای شهر نخل تقی:

بخش عمده ای از آبادانی در شهرهای کشور مرهون تلاش ها و حمایت های وزرات نفت است

سید احمد علمداری، شهردار و بوهندی نجفی رئیس شورای شهر نخل تقی با مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی دیدار کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، در ابتدای این دیدار رئیس شورای شهر نخل تقی گفت: اکنون شاهد عمران و آبادانی های زیادی در شهرهای کشور هستیم که بخش مهمی از این دستاوردها مرهون تلاش ها و حمایت های وزرات نفت است.

بوهندی نجفی در ادامه عنوان داشت: همین که شما مدیران و کارکنان پرتلاش صنعت گاز کشور در این منطقه احساس می کنید که نقش ما باعث آرامش شماست، این مهم باعث خوشحالی ما نیز است و سعی کرده‌ایم که ارتباط مردم و صنعت بسیار خوب باشد.

وی ادامه داد: اکنون در این دیدار بسیار صمیمی، آمادگی هر گونه حمایت برای همکاری و تعامل سازنده در جهت رفع نیازها و مشکلات موجود اعلام می داریم و همواره مسئولین کشور از تعامل خوب و شایسته مردم شهرستان عسلویه با صنعت به نیکی یاد می کنند و این باعث خوشحالی ما نیز است.
در ادامه این نشست شهردار نخل تقی، گفت: اکنون شهر نخل تقی با 19 هزار نفر جمعیت که 50 درصد ساکنان آن ساکنین صنعت هستند نیازهای بسیار اساسی در حوزه آموزش و ساخت مدارس و گسترش فضای سبز و ساخت پارک های تفریحی دارد.
سید احمد علمداری در ادامه افزود: امیدواریم با حمایت ها و رهنمودهای مدیران صنعت نفت و گاز کشور شاهد رفع نیازهای اساسی مردم در این منطقه باشیم.
در ادامه، مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی نیز ضمن تقدیر و تشکرازهمکاری های مردم و مسئولین شهرهای همجوار پالایشگاه های مجتمع، گفت: اکنون باید ظرفیت های قانونی را به عنوان فرصت مورد استفاده قرار دهیم تا ارتباط و تعامل موثر و خوبی برقرار شود.
هادی هاشم زاده فرهنگ در ادامه عنوان داشت: در رویکرد جدید، از فرصت ها جهت رفع نیازهای اساسی مردم در منطقه استفاده خواهد شد.
به گفته وی، باید سرمایه گذاری و کارآفرینی در منطقه در مسیر ایجاد اشتغال برای جوانان منطقه تحقق یابد و نیازهای مهم و ضروری صنعت نیز باید از خود منطقه تامین شود.
مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی در پایان خاطرنشان کرد: با تمام تلاش سعی داریم در جهت شکوفایی و عمران و آبادانی کشور نقش اساسی داشته باشیم و همواره در جهت رفع نیازهای مردم منطقه گام برداریم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 263
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران