پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 350024 تاریخ : 1397/03/10-10:02:35
,10030,
بخش خصوصی خواستار اجرای قانون فضای کسب و کار است

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران:

بخش خصوصی خواستار اجرای قانون فضای کسب و کار است

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی ،صنایع و کشاورزی ایران گفت: یکی از خواسته های اصلی بخش خصوصی اجرای قانون مستمر کسب و کار توسط دولت است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، حسین پیرموذن روز پنجشنبه در حاشیه اولین گردهمایی فعالان صنعت پخش استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگاران افزود: یکی از افتخارات اتاق ایران پیشنهاد اجرای قانون مستمر کسب و کار به دولت در سال 91 با هدف نظام مند شدن تشکل ها بود که متاسفانه تاکنون این قانون اجرا نشده است. 

وی اظهارداشت: براساس این قانون دولت مکلف بود تا در روند ایجاد تشکل ‌های صنوف مختلف نقش مثبت و تاثیرگذاری را در حمایت از بخش خصوصی و اتاق بازرگانی داشته باشد . 
پیرموذن بااشاره به فعالیت 182 تشکل صنفی ثبت شده در کشور، افزود: از این تعداد 120 تشکل حق رای در پارلمان بخش خصوصی کشور را دارند که یکی از آنها تشکل انجمن ملی پخش ایران است . 
وی بابیان اینکه انجمن پخش ایران از نبود نقدینگی رنج می برد، اضافه کرد: یکی از مشکلات اصلی این انجمن کمبود نقدینگی است که فشار مضاعف بر روی صنعت پخش ایجاد کرده است. 
عضو هیات رئیسه اتاق ایران بیان کرد: در جلسه اخیر که اعضای اتاق ایران با رئیس جمهوری داشتند قرار شد مشکلات این انجمن برطرف شود. 
آیین نامه اجرایی ماده 25 قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار در سال 95 به تصویب هیات وزیران رسید. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 400
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران