پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 348993 تاریخ : 1397/02/26-17:40:30
,1,22,
باید گام های عملی برای تحقق شعار سال برداریم

معاون طرح و توسعه:

باید گام های عملی برای تحقق شعار سال برداریم

معاون طرح و توسعه بانک مهر اقتصاد در همایش مدیران و روسای شعب استان همدان بر تحقق شعار سال تاکید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان همدان، جعفر صفایی مزید - معاون طرح و توسعه بانک - در نشست هم اندیشی روسای دوایر و شعب این استان، با اشاره به لزوم تلاش و برنامه ریزی برای رسیدن به اهداف مورد نظر، اظهار کرد: استان همدان جایگاه مناسب و شایسته‌ای در بین ادارات امور شعب سراسر کشور دارد به طوریکه دارای کمترین نرم مطالبات می باشد که این موفقیت ها نشات گرفته از تلاش، کوشش، انسجام و مدیریت مناسب همکاران استان است.

وی با مروری بر عملکرد بانک در دو سال گذشته، گفت: سال 95 با استقرار تیم مدیریتی جدید و شناسایی نقاط قوت و قابل بهبود و برنامه ریزی های جدید، فعالیت های بانک بر مبنای استراتژی های تدوین شده ادامه و استمرار یافت.

معاون طرح و توسعه با ابراز رضایت از اجرای طرح ارتقاء سودآوری در بانک، بیان کرد: به حمد الله با تلاش و کوشش بی وقفه همکاران این طرح با موفقیت اجرا شد و اهداف مورد نظر در آن محقق گردید.

صفائی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر توجه مضاعف بر مقوله فن آوری اطلاعات، عنوان کرد: پیاده سازی و ترویج فرهنگ استفاده از خدمات نوین بانکداری الکترونیک یکی از ابزارهایی است که می تواند در کاهش هزینه ها و ارتقاء بهره وری مثمر ثمر باشد.

وی با تاکید بر حمایت همه جانبه برای تحقق اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: همه باید منویات مقام معظم رهبری( مد ظله العالی) در خصوص اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی را سرلوحه برنامه های خود قرار دهیم و با حمایت از تولید کنندگان گام های عملی در این زمینه برداریم.

گفتنی است در ابتدای این نشست محمد شعبانی - رئیس اداره امور شعب استان همدان - گزارشی در خصوص عملکرد و اقدامات انجام شده در سال گذشته ارائه کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 205
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران