پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 398978 تاریخ : 1397/07/23-10:26:23
,17,
باید مصادیق هزینه کرد مالیات برای مردم تبیین شود

امام جمعه عنبران:

باید مصادیق هزینه کرد مالیات برای مردم تبیین شود

امام جمعه عنبران گفت:بایستی مصادیق هزینه کرد مالیات تبیین شود تا مردم بدانند مالیات و عوارض کجا و چگونه هزینه می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان امور مالیاتی کشور، حجت الاسلام مرادی، امام جمعه عنبران، در جلسه دیدار با نوع پرور، مدیرکل امورمالیاتی اردبیل و هیأت همراه، از اقدامات اداره کل امور مالیاتی استان اردبیل به جهت تامین اعتبارات مورد نیاز استان تقدیر و تشکر کرد.

وی گفت: ما اکنون در جنگ اقتصادی هستیم و تبلیغ و تبیین مصادیق هزینه کرد مالیات های دریافتی در سطح استان بویژه مناطق محروم برای ما بسیار راهگشاست تا مردم با پرداخت مالیات دولت را یاری نمایند.
در ادامه نوع پرور، مدیرکل امورمالیاتی اردبیل، ضمن تبیین فرهنگ و مسائل مالیاتی و نقش مالیات در ساختار نظام اقتصادی کشور از آن به عنوان مهمترین منبع تامین هزینه های کشور یاد نمود و به بیان نقش معافیتهای مالیاتی و اهمیت آن در توسعه اقتصاد بعنوان سیاستهای تشویقی در بخش سرمایه گذاری بویژه در مناطق محروم پرداخت. 
وی گزارشی از میزان وصول عوارض ارزش افزوده و اختصاص عوارض ارزش افزوده به میزان 1% برای تامین هزینه های بیمه سلامت در بخش بهداشت و درمان و 3% به دهیاری ها و شهرداریها ارائه نمود.
نوع پرور در پایان گفت: از محل عوارض ارزش افزوده دریافتی در سال 96 بالغ بر 6 میلیارد ریال و در 5 ماهه سالجاری حدود 2 میلیارد و هفتصد میلیون ریال به شهرداری عنبران پرداخت شده است.و این در حالی است که از اکثر صنوف عنبران مشمول ارزش افزوده نمی باشند. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 315
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران