پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 266228 تاریخ : 1395/11/18-10:31:12
,1,22,
باید محصولاتی متناسب با نیاز مشتریان ارائه کنیم

باید محصولاتی متناسب با نیاز مشتریان ارائه کنیم

معاون اعتبارات و بین الملل بانک با حضور در نشست مدیران دوایر و روسای شعب استان قم، گفت: باید با افزایش دانش اعتباری و اعتبار سنجی مناسب و شناخت نیازهای مشتریان، محصولاتی متناسب با نیاز آنها ارائه نماییم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان قم؛ ایرج نیک اختر–  معاون اعتبارات و بین الملل بانک– در این هم اندیشی،  اظهار داشت: کارنامه استان دارای نقاط درخشانی است که نشان دهنده فعالیت و تلاش تمامی کارکنان استان در سال جاری می باشد.

نیک اختر در ادامه تصریح کرد: موفقیت از سخت کوشی، مطالعه، فداکاری، پشتکار، علاقه مندی و اعتماد به نفس پدید می آید و افراد باید برای کار خود، تعلق خاطر داشته باشند زیرا این امر سبب موفقیت فردی وسازمانی می گردد.

وی خطاب به حاضرین در جلسه بیان کرد: تمامی کارکنان بانک باید با در نظر گرفتن چشم انداز و دورنمای کاری خود در راستای دست یافتن به اهداف و چشم اندازهای بانک تلاش کنند.

معاون اعتبارات و بین الملل اظهار داشت: عدم نسبت کفایت سرمایه، دارایی مازاد سیستم بانکی، بدهی دولت به بانک ها و بدهی غیرجاری بخش دولت از عواملی هستند که سیستم بانکی کشور را از نظر سوددهی از حرکت  باز می دارد.

نیک اختر در خصوص نحوه عملکرد کارکنان بانک افزود: محیط کار باید عاطفی و دوستانه باشد که سبب ایجاد آرامش و افزایش روحیه کارکنان وافزایش بهره وری آنها می گردد.

وی ضمن تاکید بر شناخت کارکنان نسبت به دستورالعمل ها و ابلاغیه های بانک، افزود: باید علاوه با رعایت اعتدال در تمامی امور، فعالیت های خود را در جهت کسب رضایت و خشنودی خداوند متعال انجام دهیم چرا که این امر سبب ارزشمندی کارها می شود.

معاون اعتبارات و بین الملل با برشمردن آثارِ منفی و زیانبار معوقات، اظهار داشت: باید با برنامه ریزی و عملکرد هدفمند در راستای توقف و کاهش مطالبات معوق حرکت کنیم.

نیک اختر در پایان ابراز داشت: باید با سرلوحه قرار دادن آموزه های اعتباری در فعالیت های کارکنان بر اساس آن اعتبار سنجی مناسبی از مشتریان صورت گیرد تا تا نیازهای مشتریان را درک و بر اساس آن محصول مناسب ارائه کنیم.

گفتنی است در ابتدای این نشست، بهروز درخشان- رئیس اداره امور شعب استان قم- به ارائه گزارشی از عملکرد استان درحوزه های منابع، مصارف، کاهش مطالبات و میزان سود آوری شعب استان پرداخت و گفت: با سعی و تلاش مضاعف همکاران و به کارگیری تمامی ظرفیت های موجود زمینه رشد و ارتقاء سود آوری بانک در شعب سراسر استان فراهم شده و امیدواریم با هدف گذاری های صورت گرفته بتوانیم به برنامه های تعیین شده جامه عمل بپوشانیم.




ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 300
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران