پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 279905 تاریخ : 1396/03/02-08:37:29
,1,22,
باید در راستای پاسخگویی به نیازهای مشتریان حرکت نمائیم

باید در راستای پاسخگویی به نیازهای مشتریان حرکت نمائیم

معاون اعتبارات و بین الملل بانک دردومین نشست هم‌اندیشی روسای دوایر و شعب استان خراسان شمالی گفت: باید با مطالعه آخرین دستورالعمل‌ها، عقود، قراردادهای تسهیلاتی و خدمات جدید بانکداری ضمن افزایش اطلاعات خود، پاسخگوی نیازهای مشتریان نیز باشیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان خراسان شمالی ، ایرج نیک اختر_ معاون اعتبارات و بین‌الملل بانک مهر اقتصاد_ در این نشست ضمن تجلیل از همکاران استان خراسان شمالی برای کسب رتبه‌های برتر در حوزه‌های جذب منابع، مصارف وکاهش معوقات در سال گذشته، تقدیر و تشکر مدیرعامل بانک را به کارکنان استان ابلاغ کرد.

وی با تاکید بر تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در حوزه اقتصاد مقاومتی و نقش بانکها در این خصوص عنوان کرد: بایدتلاش کنیم تا با حمایت از واحدهای تولیدی و در نظر گرفتن سیاست‌های کلان کشور مبنی بر خروج از رکوداقتصادی ، در رونق تولید داخلی و ایجاد اشتغال نقش‌آفرین باشیم.

نیک اختر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت به روز رسانی اطلاعات شغلی در تمامی سطوح کارکنان، اظهارداشت: همه همکاران باید با مطالعه آخرین دستورالعمل‌ها، عقود، قراردادهای تسهیلاتی و خدمات جدید بانکداری ضمن افزایش اطلاعات خود، پاسخگوی نیازهای مشتریان نیز باشیم.

معاون اعتبارات و بین‌الملل بانک ضمن تاکید بر اهمیت تکریم ارباب رجوع و مشتری مداری، اظهار داشت: اگر محیط شعبه محیطی عاطفی و نشاط آور باشد و این رابطه در بین همکاران مستحکم تر شود تاثیر مطلوبی در تعامل با مشتریان خواهد داشت.

وی در ادامه ضمن برشمردن ثبات قدم و استقامت در کارها به عنوان دو ویژگی انسان های موفق از حاضرین در جلسه خواست پیوسته این ویژگی ها را سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهند.

نیک اختر خدمت به خلق را نعمتی برشمرد که نصیب هر کسی نمی شود و خاطر نشان کرد: باید قدر این نعمت الهی را دانست و از فرصت به وجود آمده به نحو شایسته استفاده نمود.

در ادامه جلسه حسین اسلامی_ رئیس اداره امور شعب استان خراسان شمالی_ ضمن ارائه گزارشی از عملکرد استان، اظهار داشت: بانک مهر اقتصاد توانسته است سهم قابل توجهی از بازار پولی و مالی استان را به خود اختصاص دهد و در زمینه جذب منابع، پرداخت تسهیلات و کاهش مطالبات عملکرد مناسبی داشته باشد.

وی در انتها افزود: با همدلی کارکنان استان و حمایت مدیران ارشد بانک در تلاشیم تا در سال جاری با برنامه‌ریزی منسجم و کارِ منسجم گروهی ضمن کاهش معوقات همگام با سیاست‌های راهبردی بانک گام برداریم و به اهداف از پیش تعیین شده دست یابیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 342
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران