پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 267106 تاریخ : 1395/12/02-16:54:46
,1,22,
باید در راستای عبادت و بندگی خداوند کار کنیم

باید در راستای عبادت و بندگی خداوند کار کنیم

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد تعاون بسیج در همایش مشاورین فرهنگی بانک مهر اقتصاد، گفت: همه کارها و فعالیت ها باید در راستای عبادت و بندگی خداوند انجام شود چرا که این امر موجبات سعادت و کامیابی انسان را فراهم می کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان قم، حجت الاسلام رحیمی_  مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد تعاون بسیج_ با اشاره به حدیثی از حضرت فاطمه زهرا(س)اظهار داشت: کسی که عبادت خالصانه خداوند را انجام دهد، خدا بهترین مصلحت را پیش روی او قرار خواهد داد.

حجت الاسلام رحیمی هدف از خلقت انسان را عبادت و کسب معرفت عنوان کرد و افزود: شرافت و بزرگواری انسان ریشه در عبادت خداوند متعال دارد که در این راستا می توان به عبادت و بندگی پیامبران اشاره نمود که سبب قرب آنها به ذات اقدس الهی می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد تعاون بسیج با تاکید انجام کارها و فعالیت ها در راستای عبادت و بندگی خداوند، اظهارکرد: این امر سبب موفقیت، کامیابی و سعادت انسان می گردد لذا ضرورت دارد با انتخاب راه درست، دچار وسوسه ها و شبهات دیگران نشویم و در مسیر انحرافی قرار نگیریم.

حجت الاسلام رحیمی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357 اذعان داشت: دشمنان خواهان پیروزی انقلاب اسلامی نبودند و حکومت ستم شاهی با وجود قدرتی که در زمان خود داشت، نتوانست مقابل این انقلاب بایستد چرا که ماهیت این انقلاب خدایی و الهی بود و با انقلاب های دیگر دنیا فرق می کرد و به اذن خداوند به پیروزی رسید و دشمنان نتوانستند با توطئه های پیاپی جلوی حرکت و توسعه آن را بگیرند.

در ادامه، حجت الاسلام شیخی_ مسئول نمایندگی ولی فقیه در بانک_ ضمن گرامی داشت دهه مبارک فجر و یاد و خاطره شهدای  انقلاب، جنگ تحمیلی، شهدای بانک مهر اقتصاد و شهدای مدافع حرم، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران از چشمه پاک کوثر نشات گرفته بنا بر این وظیفه همه ما این است که در قبال فعالیت های خود مسئول باشیم و تلاش کنیم بهترین عملکرد را در حفظ انقلاب، ولایت و ارزش های گرانبهای آن داشته باشیم. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه با اشاره به ارزشی بودن بانک مهر اقتصاد، عنوان کرد: رسالت ذاتی و اصلی ما نظارت شرعی است و باید سعی کنیم این وظیفه خود را در راستای تحقق بانکداری اسلامی به کار گیریم و امیدواریم خداوند متعال به ما کمک نماید تا بتوانیم بیش از پیش در فعالیت های خود موفق عمل نمائیم.

وی با اشاره به حدیثی از امیرالمومنین (ع) بیان داشت: آن حضرت در خصوص انتخاب کارگزاران تاکید داشتند که افراد و نیروهای خود را به گونه ای انتخاب کنیم که صدیق و راستگو باشند لذا مسئولین و ناظرین باید درستکار و امانتدار باشند و با مردم خوش رفتاری و مدارا کنند و در زمانی که کارگزاران خیانت نمودند باید با آنان برخورد شود.

علی احمد مرادی_ مدیر کل حراست بانک_  نیز در ادامه این همایش به موفقیت ها و اهداف انقلاب اسلامی اشاره نمود و اظهار داشت: ما هرچه داریم از امام خمینی(ره) و شهدا است و جنگ تحمیلی برای ما نعمت و سرمایه های بسیار زیادی داشت که دارای ارزش فراوانی برای همگان است.

مرادی با تاکید بر رهنمود های رهبر کبیر انقلاب عنوان داشت: کشور بر اساس همین اوامر توانست در زمان جنگ تحمیلی، موقعیت و وضعیتی را برای بسیجیان و رزمندگان به وجود آورد که سبب ارتقای مراتب اخلاقی رزمندگان اسلام شود زیرا یکی از مولفه های تامین امنیت وجود معنویت در سازمان ها و تشکیلات اداری است و هر چه معنویت بیشتر باشد ضریب امنیت افزایش می یابد.

وی با اشاره به وظایف مجموعه های نظارتی در ادارات و سازمان ها، خاطر نشان کرد: مجموعه های نظارتی همان طور که ناظر بر عملکرد کارکنان هستند باید بر عملکرد خود نیز دقت نظر لازم را داشته باشند چرا که عملکرد آن ها توسط مجموعه های دیگر مورد بررسی قرار می گیرد.

مرادی در ادامه تصریح کرد: ریشه اصلی تهدید کارکنان در بانک ها و موسسه های اعتباری در درجه اول منشا مالی و اخلاقی دارد که برای پیشگیری از آن باید بر روی مستحکم تر کردن مسائل اعتقادی کارکنان برنامه ریزی شود و جلسه هایی با حضور کارکنان برگزار شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 330
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران