پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 399182 تاریخ : 1397/07/24-14:29:21
,8,
باید با تغییر سیاست های اشتباه، وضعیت اقتصادی را بهبود بخشیم

دبیرکل کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران:

باید با تغییر سیاست های اشتباه، وضعیت اقتصادی را بهبود بخشیم

بدون شک حل همه مشکلات اقتصادی در توان و اختیار دولت نیست؛ زیرا در سال های گذشته بسیاری از مسائل بین المللی بر وضعیت اقتصادی کشور تاثیر گذاشت اما باید با تغییر رفتارهای اشتباه، وضعیت اقتصادی را بهبود بخشیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ دبیرکل کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران درباره نشست روز گذشته رییس جمهور با اقتصاددانان گفت: اگر این نشست ها تداوم یابد و به تغییر رفتارها و روش های اقتصادی دولت منجر شود برخی مشکلات موجود اقتصاد ملی برطرف می شود.

سعید اسلامی بیدگلی افزود: دغدغه اصلی همه استادان و اقتصاددانان در نشست امروز با رییس جمهوری وضعیت اقتصادی کشور بود و با وجود وقت کم توانستند دیدگاه های خود را بیان کنند.
وی ادامه داد: در این نشست بیشتر موضوع های مطرح شده در سه محور ارزی، تورم و تحریم ها بود و هرچند رییس جمهوری در این نشست بسیار امیدوارانه صحبت کرد اما برخی اقتصاددانان با ناامیدی مسائل خود را مطرح کردند.
به عقیده وی، تداوم این نشست ها و همفکری با اقتصاددانان می تواند در رفع مشکلات اقتصادی کشور بسیار تاثیرگذار باشد اما اگر در این جلسات فقط به شنیدن حرف اقتصاددانان اکتفا شود اثرگذاری آن کمتر خواهد بود.
وی بسیاری از اشتباه های اقتصادی گذشته را دلیل بروز مشکلات کنونی دانست و گفت: در این مدت آثار تحریم ها بر اقتصاد ملی در رده آخر قرار داشت اما وضعیت کنونی اقتصاد ناشی از سیاستگذاری های نادرستی است که چهار دهه ادامه یافته است
دبیرکل کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران یادآوری کرد: بدون شک حل همه مشکلات اقتصادی در توان و اختیار دولت نیست؛ زیرا در سال های گذشته بسیاری از مسائل بین المللی بر وضعیت اقتصادی کشور تاثیر گذاشت اما باید با تغییر رفتارهای اشتباه، وضعیت اقتصادی را بهبود بخشیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 256
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران