پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 263774 تاریخ : 1395/10/16-09:32:52
,10031,
باید امنیت روانی را برای معلمان فراهم کنیم

باید امنیت روانی را برای معلمان فراهم کنیم

رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش گفت: باید امنیت روانی را برای معلمان فراهم کنیم تا دانش آموزان را چنان که شایسته است، تربیت کنند و مدیران آینده کشور را آماده سازند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمد حسین کفراشی در جلسه معارفه اش به عنوان رئیس مرکز حراست وزارت آموزش وپرورش که در ساختمان شهید رجایی این وزارتخانه برگزار شد، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص توسعه پایدار و پیشرفت کشور گفت: رهبر انقلاب توسعه پایدار را با یک توصیه ارزشی به نام «اقتصاد مقاومتی» مطرح نمودند بنابراین اگر می خواهیم به اقتصاد مقاومتی دست یابیم باید نیروی انسانی خوبی را جذب کنیم زیرا سرمایه اصلی توسعه و پیشرفت، نیروی انسانی است. 

وی افزود: باید به دو مقوله معیشت و کرامت معلمان توأمان توجه کنیم زیرا لازمه داشتن نیروی انسانی کارآمد، داشتن آموزش و پرورشی تواناست.

کفراشی تصریح کرد: معلمی نیروی انسانی کارآمد تربیت می کند که شأنش رعایت شود و در فضایی آرام به تدریس بپردازد.

رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: باید امنیت روانی را برای معلمان فراهم کنیم تا دانش آموزان را چنان که  شایسته است، تربیت کنند و مدیران آینده کشور را آماده سازند.

وی افزود: بر اساس سخنان مولا علی(ع) و تأکیدات رهبر معظم انقلاب، اعتقادی به دفع افراد نداریم و تلاش می‌کنیم دلسوزان نظام را افزایش دهیم و آنها را دلگرم کنیم.

کفراشی تصریح کرد: معلمان علاقه مند به نظام هستند و ما نیز سعی می کنیم برای معلمان مشاوری امین باشیم و عملکردمان باعث دلسردی آنها نشود چرا که رویکرد ما پیشگیرانه است و همواره در حفظ کرامت معلم کوشا خواهیم بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 375
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران