پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 213091 تاریخ : 1395/05/13-17:24:34
,1,4,22,
بانکداری اجتماعی الگوی موفق در بانک قرض الحسنه رسالت

در دیدار هیات آلمانی با مدیرعامل بزرگترین کسب کار اجتماعی کشور مطرح شد؛

بانکداری اجتماعی الگوی موفق در بانک قرض الحسنه رسالت

هیات آلمانی بنیاد حمایت از بانک های اجتماعی در دیدار با مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت از عملکرد این بانک تقدیر و فعالیت بانک قرض الحسنه رسالت را مدلی موفق و کارآمد در سطح اروپا و آسیا دانست.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از بانک قرض الحسنه رسالت : مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت در این دیدار با اشاره به تاریخچه بانک و حوزه فعالیت آن گفت: این بانک رسالت خود را صرفا فعالیت در زمینه قرض الحسنه و اشاعه آن و همچنین کمک به ایجاد اشتغال خرد می داند.

محمدحسین حسین زاده ارائه خدماتی آسان و ارزان در بستری مدرن را یکی از اهداف بانک قرض الحسنه رسالت عنوان کرد و افزود: بانکداری اجتماعی مدلی است که در این بانک برای دستیابی به اهداف تعیین شده در نظر گرفته شده است. 
در ادامه هیات سه نفره آلمانی که به دعوت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ایران سفر کرده بودند، در خصوص بنیاد حمایت از بانک های اجتماعی که در آلمان فعالیت می کند توضیحاتی را ارائه دادند.
رئیس پروژه های برون مرزی بنیاد حمایت از بانک های اجتماعی با بیان اینکه این بنیاد در حوزه تامین مالی برای کسب و کارهای خرد و متوسط فعالیت دارد، گفت: حدود 432 بانک و موسسه مالی در زمینه تامین مالی شرکت های کوچک و متوسط و یا بانک های اجتماعی تحت پوشش این بنیاد هستند.
وی در خصوص فعالیت های اجتماعی بانک قرض الحسنه رسالت از جمله بانکداری اجتماعی، کانون ها و راهنماهای قرض الحسنه افزود: عملکرد این بانک برای را برانگیخت و وجود بانکی با این نوع فعالیت در آسیا و ایران غیرقابل تصور بود.
رئیس پروژه های برون مرزی بنیاد حمایت از بانک های اجتماعی بابیان اینکه نمونه های موفقی همچون بانک قرض الحسنه رسالت را در سراسر دنیا داشته ایم، خواستار همکاری با این بانک شد.
در ادامه مقرر شد بنیاد حمایت از بانک های اجتماعی در پروژه توسعه محلی یکی از شهرستان های کرمان، بانک قرض الحسنه رسالت را همراهی کند.
در پایان این دیدار از طرف مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت به این هیات آلمانی، صنایع دستی و لوح سفالین منقش به لوگوی بانک اهدا شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 380
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران