پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 305883 تاریخ : 1396/07/16-16:07:14
,1,10031,
بانک گردشگری مسابقه نقاشی سراسری ویژه روز جهانی کودک برگزار می‌کند

بانک گردشگری مسابقه نقاشی سراسری ویژه روز جهانی کودک برگزار می‌کند

به مناسبت گرامیداشت روز جهانی کودک و آشنایی کودکان با مفهوم بانک و پس‌انداز، مسابقه سراسری نقاشی ویژه روز جهانی کودک به همت بانک گردشگری برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری، این مسابقه به شکل اینستاگرامی و با موضوع آزاد برای کودکان زیر 12 سال برگزار می‌شود و کودکان سراسر کشور می‌توانند با نظارت والدین خود، تصویر نقاشی خود را از طریق اینستاگرام برای صفحه ویژه طراحی شده برای مسابقه ارسال کنند. 

این گزارش حاکی است مهلت شرکت در این مسابقه از 16 مهر ماه(روز جهانی کودک) تا آخر آبان ماه است و برگزیدگان از جوایز ارزنده و مناسب برای سنین خود بهره‌مند می‌شوند. ضمن اینکه مقرر است نقاشی نفر اول مسابقه به‌عنوان یکی از طرح‌های کارت هدیه این بانک مورد استفاده قرار گیرد. 
گفتنی است توجه به استعداد و ذوق هنری کودکان و گسترش حضور در میان خانواده‌ها از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره توسط بانک گردشگری عنوان‌ شده است.

 


 

هدیه ات رو نقاشی کن
(مسابقه بزرگ نقاشی بانک گردشگری ویژه روز جهانی کودک)

بچه ها عاشق نقاشی کشیدن هستن. اونا فکرها، احساسات و حرف خودشون رو با مداد رنگی و مداد شمعی و آبرنگ روی کاغذ میارن و با نقاشی با دنیای اطراف شون ارتباط می گیرن. بانک گردشگری که بانک خانواده هاست، میخواد به مناسبت روز جهانی کودک با توجه خاص به این زبان بین المللی، یه مسابقه بزرگ کشوری اینستاگرامی برای بچه های ایران برگزار کنه. 

شرایط مسابقه:

موضوع: آزاد
مهلت ارسال آثار: از 16 مهر(روز جهانی کودک) تا 30 آبان
اعلام نتایج: 15 آذر (روز میلاد پیامبر اسلام)

شکل شرکت در مسابقه: 
روش اول: اگه پیج والدین عمومی باشه میتونن با درج هشتگ #هدیه_ات_را_نقاشی_کن، عکس نقاشی رو توی صفحه شخصی شون منتشر کنن. 
روش دوم: والدین بچه ها اگه پیج شون خصوصیه باید بعد از فالو کردن صفحه اینستاگرام ویژه مسابقه، تصویر باکیفیت از نقاشی بچه های زیر 12 سال شون رو از طریق دایرکت برای این صفحه بفرستن. 

شیوه داوری:
داوری در دو سطح انجام میشه به طوری که پنج نفر بر اساس کیفیت هنری نقاشی با نظر هیئت داوران و 5 نفر هم از طریق آرای مردمی مشخص میشن. در بخش مردمی، نقاشی ها روی صفحه ویژه مسابقه گذاشته میشن و بر اساس بیشترین لایک دریافتی، 5 نفر دوم انتخاب میشن. 

جوایز:
برنده های مسابقه جوایز خاص و مورد علاقه کودکان مثل تبلت، اسکوتر برقی، کارت هدیه های خاص و .. دریافت می کنن. ضمن اینکه نقاشی نفر اول هم به اسم خودش روی کارت هدیه بانک‌گردشگری چاپ میشه. 

خلاصه اینکه این یه فرصت عالیه برای اهمیت دادن به ذوق و فکر بچه هامون و هیجان شرکت توی یه مسابقه کشوری. منتظر نقاشی های قشنگ تون هستیم.

آدرس صفحه ویژه مسابقه:    www.instagram.com/paintyourgift 

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 274
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران