پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 266794 تاریخ : 1395/11/26-18:03:38
,1,
بانک گردشگری با 16 پله صعود هفتمین بانک محبوب کشور شد

بیشترین پیشرفت بین محبوب ترین ها در سال 95

بانک گردشگری با 16 پله صعود هفتمین بانک محبوب کشور شد

بانک گردشگری با 16 پله صعود در رده بندی محبوبیت ، بیشترین پیشرفت را در بین بانکهای کشور طی سال 95 داشت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از دبیرخانه جشنواره بانک محبوب من ، بانک گردشگری سال 94 در رده ی 23 محبوبیت قرار داشت که امسال به رتبه ی هفتم نایل آمد و از این حیث بیشترین پیشرفت را طی یکسال گذشته داشت..

جشنواره «بانک محبوب من» از ابتدای دی ماه آغاز شد و تا 6 بهمن ماه به مدت سی و شش روز ادامه داشت.

سایت بانکی به عنوان پربازدیدترین سایت حوزه بانکی در کشور، سه دوره است که جشنواره‌ایی با نام «بانک محبوب من» برگزار می‌کند. در این جشنواره خدمات‌دهی بانک‌ها توسط مشتریان‌شان به بوته نقد کشیده می‌شود. سایت بانکی با جشنواره «بانک محبوب من» فرصت مناسبی را فراهم آورد تا مردم بتوانند نظر واقعی‌شان را به گوش مسولان بانکی برسانند.

این سایت با تاکید ویژه بر مسولیت‌های اجتماعی افراد، جایگاه خاصی برای نظر مردم قائل است. این دوره از جشنواره بیش از 50 هزار نفر در رده سنی 18 تا 45 سال شرکت‌کننده داشت. این رقم حاکی از مشارکتِ بالای جوانان در این رویداد اجتماعی است.




ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 341
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران