پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 253118 تاریخ : 1395/10/08-17:16:45
,2,17,22,
بانک ملی ایران به صورت ویژه از طرح های اقتصادی استان فارس حمایت می کند

حسین زاده:

بانک ملی ایران به صورت ویژه از طرح های اقتصادی استان فارس حمایت می کند

مدیرعامل بانک ملی ایران در نشست مشترک با استاندار فارس اعلام کرد:بانک ملی ایران به صورت ویژه طرح های اقتصادی و تولیدی استان فارس را بررسی و مورد حمایت مالی قرار می دهد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمدرضا حسین زاده که در راس هیاتی از مدیران ارشد این بانک باسید محمد علی افشانی استاندار و معاونان استانداری فارس دیدار کرد، با اشاره به برنامه های بانک ملی ایران در استان فارس گفت:اختیارات لازم برای حمایت از طرح های تولیدی استان به مدیران بانک ملی استان داده می شود تا تولید استان با رونق بیشتری مواجه شود.

 

وی با اشاره به آمادگی بانک ملی ایران برای کمک به بدهکاران این بانک در استان ابراز داشت: بانک ملی ایران آماده مذاکره و کمک به واحد های تولیدی بدهکار در استان فارس که تمایل به تسویه بدهی های خود دارند، می باشد.
حسین زاده افزود: بانک ملی ایران هیچ تمایلی به بنگاه داری ندارد و تملیک اساسا آخرین راهکار بانک در برخورد با بدهکاران است و در صورتی که بدهکاران این بانک آماده تسویه بدهی خود و فعال سازی دوباره واحد تولیدی خود باشند، بانک ملی ایران حاضر است در قالب اجاره به شرط تملیک، کارخانه را مجددا احیا کند تا اشتغال نیز با مشکلی مواجه نشود.
وی در ادامه با اشاره به وضعیت فعلی نظام بانکی کشور از جمله منابع محدود و انتظارات زیاد دولت و مردم از بانک ها تصریح کرد: علی رغم چالش های زیاد نظام بانکی نظیر مطالبات معوق بانک ها و تکالیف زیاد آنها ولی به علت بانک محور بودن اقتصاد کشور ونقش اساسی و زیربنایی آنهادر رشد و توسعه اقتصادی کشور،موفقیت بسیاری از فعالیت های مهم و زیربنایی منوط به همکاری بانک هاست و تمامی بخش ها ناگزیر به استفاده ازخدمات بانک ها هستند.
استاندار فارس نیز در این دیدار با تقدیر از فعالیت های گسترده این بانک گفت: بانک ملی استان فارس عملکرد مناسبی در حمایت از طرح های اقتصادی استان داشته که باعث جلب رضایت شده است.

افشانی با اشاره به محدودیت های کار بانک ها در حال حاضر و انتظارات زیاد از آنها ابراز داشت: استان فارس به خاطر عملکرد خوب بانک ها در زمینه طرح رونق تولید، جایگاه اول را در کشور در اختیار دارد که در این زمینه نیازمند کمک بانک ملی ایران به عنوان بزرگترین بانک کشور نیز هستیم.

وی خواستار افزایش اختیارات مدیران بانکی در استان برای حمایت بیشتر از واحد های تولیدی شد و گفت: در عین حال حمایت مالی باید از طرح هایی صورت گیرد که توجیه اقتصادی و مالی داشته باشند که انشا... حضور مدیرعامل بانک ملی ایران در استان فارس، منشا خیر برای استان و باعث فعال تر شدن بیش از پیش بانک ها برای توسعه استان شود.
مدیر عامل بانک ملی ایران را در این دیدار، مدیران امور حراست، امور شعب منطقه 2 کشور و رییس اداره امورشعب استان فارس همراهی می کردند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 355
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران