پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 315387 تاریخ : 1396/11/24-16:59:02
,2,17,
بانک مرکزی باید به مردم در مورد سپرده هایشان اطمینان بدهد

بانک مرکزی باید به مردم در مورد سپرده هایشان اطمینان بدهد

یک کارشناس بازار ارز گفت: بانک مرکزی باید در مورد سپرده گذاری های مردم به آنها اطمینان بدهد تا مردم پول هایشان را به بازار ارز و سکه وارد نکنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، متقی افزود: بی اعتمادی مردم به بانک ها و همچنین کاهش نرخ سود سپرده های بانکی باعث شده تا همه پول های خانگی به سمت بازار ارز و سکه سرازیر شود.

وی ادامه داد: در صورتی که بانک مرکزی سود بانکی را ترمیم نکند و به مردم اطمینان لازم را ندهد وضعیت بازار ارز به همین صورت خواهد بود.

متقی با اشاره به اینکه در این شرایط بانک مرکزی به عنوان یک مرجع بی طرف باید نظارت لازم را داشته باشد، گفت: متأسفانه در حال حاضر بانک مرکزی خیلی کم و به ندرت ارز به بازار تزریق می کند.

وی افزود: ما در حال حاضر هیچ موسسه مالی بدون مجوز نداریم و به همین دلیل بانک مرکزی باید به مردم اطمینان لازم را بدهد تا مردم پول هایشان را از بانک ها خارج نکنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 407
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران