پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 266548 تاریخ : 1395/11/23-12:57:19
,2,
بانک صنعت و معدن طرح های بزرگی را در این استان تامین مالی کرده است

استاندار فارس :

بانک صنعت و معدن طرح های بزرگی را در این استان تامین مالی کرده است

سیدمحمدعلی افشانی استاندار فارس گفت: بانک صنعت و معدن طرح های بزرگی را در این استان تامین مالی کرده و نقش موثری در توسعه صنعتی استان دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن ، وی در جلسه اقتصاد مقاومتی که به مناسبت دهه فجر و با حضور پورمحمدی وزیر دادگستری کشورمان برگزار شد به تشریح خدمات بانک صنعت و معدن در این استان پرداخت. 

افشانی در این جلسه گفت: طرح نیروگاه 930 مگاواتی لامرد با سرمایه گذاری 500 میلیون یورویی ، توسط بانک صنعت و معدن از محل اگزیم بانک چین تامین مالی شده است.
وی در ادامه از دیگر طرح های استان ، نظیر فولاد نی ریز با سرمایه گذاری 240 میلیون یورویی و سیمان خاکستری نی ریز با سرمایه گذاری 103 میلیون یورویی این بانک نام برده و اعلام کرد که این طرح ها به زودی به بهره برداری خواهند رسید و به چرخه اقتصاد کشور خواهند پیوست. 
گفتنی است 65 طرح از طرح های صنایع کوچک و متوسط استان فارس تاکنون در قالب طرح رونق تولید مبلغ 995 میلیارد ریال تسهیلات از بانک صنعت و معدن دریافت کرده اند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 380
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران