پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 314337 تاریخ : 1396/11/02-10:32:14
,2,
بانک صنعت و معدن، بیشترین سهم در پرداخت تسهیلات رونق تولید این استان

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران;

بانک صنعت و معدن، بیشترین سهم در پرداخت تسهیلات رونق تولید این استان

یدالله صادقی گفت: در پرداخت تسهیلات درقالب طرح رونق تولید و از طریق سامانه بهین ‌یاب به صنایع کوچک و متوسط استان تهران 4 بانک حضور داشتند که بانک صنعت و معدن با 6 مورد و بانک کشاورزی با 4 مورد بیشترین سهم را در 10 ماهه نخست سال داشتند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی بانک صنعت و معدن، وی افزود : طی 9 ماهه سال‌جاری 7هزار و 500 میلیارد ریال تسهیلات برای رونق تولید واحدهای صنعتی به طور مستقیم از طریق بانک‌ها پرداخت شده است.

یدالله صادقی در دهمین جلسه کارگروه رفع موانع تولید که با حضور محمد امامی امین معاون استاندار و سایر مسئولان برگزار شد، با تاکید بر لزوم توجه به رفع مشکلات بخش تولید و اشتغال، افزود: در قالب ستاد تسهیل رفع موانع تولید مشکلات 2435 شرکت‌ متقاضی در سال‌های 94 و 95 و 646 مورد در سال جاری بررسی گردید.
وی ادامه داد: ستاد در سال‌های 94 و 95، 317 جلسه و در 9 ماه نخست سال جاری 146 جلسه برگزار کرده است و مصوبات اجرایی در مجموع 1817 بوده که 1288 در سال‌های 94 و 95 و 529 مورد در سال جدید به مرحله اجرا رسیده است.
صادقی با بیان اینکه این مصوبات عمدتاً در حوزه امور مالیاتی بوده‌اند، اظهار کرد: برطرف کردن معضلات تأمین اجتماعی و پرداخت مستقیم تسهیلات بانک‌ها به واحدهای صنعتی از دیگر مواد عمده مصوبات هستند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران تعداد پرونده سامانه بهین ‌یاب در سال‌جاری را 13مورد با اعتبار 171 میلیارد و 100 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: پرونده‌های انتقالی از سال 95 به امسال نیز 196 مورد بوده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 351
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران