پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 280863 تاریخ : 1396/04/03-10:01:54
,1,15,
بانک صادرات ایران محصول جدید خود را رونمایی کرد

بانک صادرات ایران محصول جدید خود را رونمایی کرد

دکتر لشکربلوکی از رو نمایی شدن سامانه پرداخت وجوهات شرعی در بانک صادرات ایران به مناسبت عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، آقای لشکربلوکی عضو هیت مدیره این بانک با اعلام خبر فوق، خاطرنشان ساخت: این سامانه که در راستای تبدیل شدن بانک صادرات ایران به سوپر مارکت خدمات بانکی و مالی طراحی شده است، فعلاً مبادرت به اخذ فطریه و کفاره روزه می نماید اما در آینده مدنظر داریم تمام وجوهات شرعی را از طریق پورتال مزبور، عملیاتی نماییم.

وی افزود: خمس، زکات، صدقه، کفاره های نماز، تبرعات و امور خیریه و ختم قرآن نیز به تدریج به این سامانه افزوده خواهند شد و کاربران با چند کلیک می توانند وجوهات شرعی خود را با اطمینان و آسودگی خاطر پرداخت نمایند.
عضو هیات مدیره بانک صادرات ایران ادامه داد: یکی از مشکلاتی که در گذشته مردم با آن روبرو بودند، مخاطرات و سختی های پرداخت وجوهات شرعی بود که در طرح خدماتی جدید بانک صادرات ایران، مشکلات قبلی مرتفع و  به شیوه ای آسان، مطمئن و سریع، امکان پرداخت وجوهات شرعی بدون هرگونه محدودیت زمانی و مکانی فراهم شده است.
آقای لشکربلوکی در پایان سخنانش گفت: رویکرد بانک صادرات ایران عرضه متنوع محصولات و خدمات بانکی در راستای پاسخگویی به نیاز و انتظارات مشتریان و جلب حداکثری رضایت آنان است که بر این اساس و در آینده، محصولات جدید این بانک روانه بازار خواهد شد.
گفتنی است هموطنان گرامی جهت واریز وجوه فطریه و کفاره خود می توانند از طریق رایانه شخصی و یا گوشی تلفن همراه خویش به وب سایت بانک صادرات ایران به نشانی www.bsi.ir مراجعه و با ورود به سامانه دریافت فطریه و تکمیل مراحل تعریف شده در نرم افزار مزبور، اقدام نمایند.
لازم به یادآوری است، هموطنان ساکن خارج از کشور نیز بدون محدودیت زمانی و مکانی می توانند از طریق وب سایت بانک صادرات وجوه فطریه خود را به حساب موسسات خیریه داخل کشور و افراد نیازمند واریز نمایند.
گفتنی است سامانه یادشده که فطر آنلاین نام دارد و جهت دریافت وجوهات شرعی هموطنان گرامی طراحی شده، نرم افزاری تحت سیستم عامل اندروید می باشد و روزه دارانی که از مبلغ فطریه خود آگاهی دارند، می توانند از طریق این سامانه مبلغ مشخص را وارد و پرداخت کنند. همچنین این سامانه قابلیت محاسبه فطریه براساس قوت غالب(نان یا برنج) و برحسب تعداد نفرات اعضای خانوار را دارد.

لطفا جهت دانلود اپلیکیشن اندرویدی سامانه پرداخت وجوهات شرعی در بخش زیر کلیک نمایید:

دانلود فایل 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 303
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران